Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
Aha, de beachraces komen er aanel stevo wrote:heb me net ingeschreven voor de lotto beach endurance op 20/11/2011
Ik heb alvast Super Moto 29er banden liggen, nu nog de velo
- svekken
- Mountainbiker
Proficiat aan iedereen die in Houffalize gereden heeft, toperwin.91 wrote:Scheve villa zie ik ook wel zitten voor Zondag.flaming_jakke wrote: Wat staat er volgende week op't programma ? Bezoek aan de scheve villa ???
Ik heb zondag in Herne op m'n eigen tempo de 65km afgehaspeld, goed voor zo'n 650hm en me eens niet laten opjutten door een te snelle begintempo, waardoor ik nog met jus over toegekomen ben en dit met een gemiddelde van 20.8km/h.
Voor mij volgend weeken geen MTB
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Welke charel heeft me goed liggen gehad met halverwege mijn woon werkverkeer traject een bordje 'bevoorradingspost' te hangen
... de organisatoren van de Lebbeekse fietshappening mogen er eens werk van maken pijlen en bordjes op te ruimen !
... de organisatoren van de Lebbeekse fietshappening mogen er eens werk van maken pijlen en bordjes op te ruimen !
- Eagle Stijn
- Mountainbiker
Post by Eagle Stijn »
Normaal ook van de partij voor zondag in Berlare.erwin.91 wrote:Scheve villa zie ik ook wel zitten voor Zondag.flaming_jakke wrote: Wat staat er volgende week op't programma ? Bezoek aan de scheve villa ???
Beentjes zullen wel zwaar zijn want ga de zaterdag de Avalon Bike Rock tocht doen ook.
Iemand die met de fiets naar ginder vertrekt?
Ik rij ook met de fiets tot daar.Eagle Stijn wrote:Normaal ook van de partij voor zondag in Berlare.erwin.91 wrote:Scheve villa zie ik ook wel zitten voor Zondag.flaming_jakke wrote: Wat staat er volgende week op't programma ? Bezoek aan de scheve villa ???
Beentjes zullen wel zwaar zijn want ga de zaterdag de Avalon Bike Rock tocht doen ook.![]()
Iemand die met de fiets naar ginder vertrekt?
7.45uur aan de brug van Dendermonde,dan zijn we ongeveer om 8.15uur
aan de inschrijving.
Ik hoor(lees) wel voor wie dit ok is.
-
mountainbike_peter
- Mountainbiker
toertocht goodfellas in berlare zondag.
Post by mountainbike_peter »
Hallo,
Ik zie het zeker zitten om mee te rijden met de toertocht.
Misschien wil ik mij dan ook aansluiten bij de groep van goodfellas.
Graag een seintje waar jullie afspreken.
Ik ben van Hamme
groeten,
Peter
Ik zie het zeker zitten om mee te rijden met de toertocht.
Misschien wil ik mij dan ook aansluiten bij de groep van goodfellas.
Graag een seintje waar jullie afspreken.
Ik ben van Hamme
groeten,
Peter