Prachtig parcours, zeer goede bevoorrading en bewegwijzering.
De afspuitstand en kettingolie op de 2de bevoorrading kwam goed van pas.
Post by vivkemobiel »
Post by marco-turn-me-on »
Post by Stefano069 »
Mooi filmke!marco-turn-me-on wrote:Inmiddels mijn 6e houffamarathon maar wel mijn laatste denk ik.
Heb het idee dat het parcours meer en meer voor de grote massa is terwijl Houffalize eerder toch wel voor de technische bikers was.
Vond het verder wel een mooi parcours maar de vele lange veld wegen zijn op den duur toch wel wat saai.
Vond het wel opvallend dat er zoveel pechgevallen waren.
Kan mij van andere jaren niet herinneren dat ik zoveel kapotte kettingen, derailleurs en andere ellende onderweg gezien heb.
Maar goed, ik heb in ieder geval plezier gehad en alles goed en zonder pech kunnen rijden.
nog even mijn filmpje van de M voor de liefhebbers
http://www.pinkbike.com/video/214898/
Post by Rob Xtreme »
Post by Emperor of the Mud »
Niet volledig mee akkoord: ik vind de drempel net hoog genoeg om mensen niet af te schrikken hieraan deel te nemen. Ik heb in mei de parcoursen van de HOT afgereden en dat is toch wel andere koek hoor. Moest ik als beginner aan zoiets deelnemen dan schrikt het mij waarschijnlijk zodanig af, dat ik er nooit meer terugkom. Wij waren met onze club op verschillende afstanden met 9 man, waaronder enkelen die zelden in de Ardennen fietsen. Als je zo iemand kan motiveren om naast de Houffa, ook eens mee te gaan naar bv. Achouffe of Waimes kan dat toch maar alleen maar goed zijn voor de sport? Zo is het bij mij trouwens ook gelopen: het beu zijn langs Vlaamse polders te "mountainbiken" en andere oorden opzoeken, dat leuk vinden en je limiet opzoeken. En ondertussen reclame maken voor dit soort ritten. As long as we're having fun...marco-turn-me-on wrote:Inmiddels mijn 6e houffamarathon maar wel mijn laatste denk ik.
Heb het idee dat het parcours meer en meer voor de grote massa is terwijl Houffalize eerder toch wel voor de technische bikers was.
Vond het verder wel een mooi parcours maar de vele lange veld wegen zijn op den duur toch wel wat saai.
Kan mij van andere jaren niet herinneren dat ik zoveel kapotte kettingen, derailleurs en andere ellende onderweg gezien heb.
Maar goed, ik heb in ieder geval plezier gehad en alles goed en zonder pech kunnen rijden.
Akkoord ma ge moet weten op een xc wedstrijd staan er verschillende hulpposten op het parcour, bij een marathon kun je je die technische en gevaarlijke afdalingen ni permiteren, als je een zware val doet leg maar uit waar je zich bevind, ik vond het parcour super goe en voor iedereen toegankelijkEmperor of the Mud wrote:Niet volledig mee akkoord: ik vind de drempel net hoog genoeg om mensen niet af te schrikken hieraan deel te nemen. Ik heb in mei de parcoursen van de HOT afgereden en dat is toch wel andere koek hoor. Moest ik als beginner aan zoiets deelnemen dan schrikt het mij waarschijnlijk zodanig af, dat ik er nooit meer terugkom. Wij waren met onze club op verschillende afstanden met 9 man, waaronder enkelen die zelden in de Ardennen fietsen. Als je zo iemand kan motiveren om naast de Houffa, ook eens mee te gaan naar bv. Achouffe of Waimes kan dat toch maar alleen maar goed zijn voor de sport? Zo is het bij mij trouwens ook gelopen: het beu zijn langs Vlaamse polders te "mountainbiken" en andere oorden opzoeken, dat leuk vinden en je limiet opzoeken. En ondertussen reclame maken voor dit soort ritten. As long as we're having fun...marco-turn-me-on wrote:Inmiddels mijn 6e houffamarathon maar wel mijn laatste denk ik.