Zo 28/08/2011 Kasterlee :: MTB MASTENTOP KASTERLEE

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
aanklamper
Mountainbiker

pech

Post by aanklamper »

om 7.45h. vertrokken voor de 70km . Het ging al direct het bos in achter de sporthal waar we ons al meteen konden opwarmen aan enkele heuveltjes.vervolgens kregen we single tracks,dreven,paadjes en verbindingstukken voorgeschoteld.voor elk wat wils dus,alleen op het stuk waar je wel laarzen kon gebruiken,zat niemand te wachten denk ik. :-? Na een 28km de eerste bevoorrading bereikt ,en daar kwamen we niets tekort =D> .Vol goede moed aan deel 2 begonnen. eerst een dikke km over de weg wat snelheid maken, en dan terug de bossen in. en dan loopt het bij 1 van de single tracks mis.Een stok tussen mijn ketting en een trap verder mijn derrailleur in gruzelementen #-o mijn tour direct gedaan. :( Gelukkig voor mij passeert de pechdienst van de organisatie juist op dat moment,zodat ik snel terug aan de sporthal sta.merci Dirk. =D> Nadat ik mijn ontgoocheling doorgespoeld heb rustig terug naar huis gebolt (en gestapt).Hoop dat mijn 2 makkers goed zijn rondgeraakt en afspraak volgende week in Gierle !!!
Dub-Wrecker
Mountainbiker

Post by Dub-Wrecker »

Geweldige tocht, goede organistatie en een feestelijke buffetbevoorading ! de pijlen konden toch ook iets beter naar mijn ondervinding.
Jef Dries
Mountainbiker

Post by Jef Dries »

den deze had ook pech na 39km. Ketting over. Heb altij wel power-link bij maar zonder pons ben je daar ni veel mee :-(

Volgend jaar beter. De eerste 39km waren in ieder geval al goe!!

eerste keer dat ik da voorheb met die ketting. Nochtans op moment zelf ni hard getrapt en nog ni zoveel km mee gedaan. Waaraan kan da dan liggen? Gewoon omdat ketting teveel water en slijk gehad heeft en da olie er compleet af was?? Heb toch ooit al veel vettiger parcours gereden zonder problemen (Hel 2008)???
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Van Papegaaien en pompoenen!

Post by StrammerMax »

Mijn verslag over de toer in Kasterlee kan je al lezen op m'n blog!

Prijsvraag van deze rit: welke tekst stond er op de pijltjes van MTB Mastentop? Deze was beslist niet gelogen!

Toevallig gevonden op het traject 70-100 (grasvlakte militair domein), opgeraapt en mee gewassen: armstuk in zwart en rood! Te bekomen na een berichtje!

Image
De Papegaai Bike Team Stabroek
* Bezoek ook eens StrammerMax’s Papegaaienblog * Winterkalender West-Brabant en Noorderkempen 2011-12
Diesel GT
Mountainbiker
Location: Cannondale Flash F1 / RZ One Twenty 1 / Caffeinne f2 29er

Post by Diesel GT »

Mooi in elkaar gestoken route met soms erg mooie stukken. Uitstekende bevoorrading. Route lag er zeer goed bij ondanks de vele regen. Had wat moeite met de pijltjes maar met goed opletten was het prima te doen. Heb me uitstekend vermaakt. Helemaal top =D>

Meer: http://mtb-peter.blogspot.com/
Feysie
Mountainbiker

Post by Feysie »

Uit het verre West-Vlaanderen gekomen voor deze tocht. Was de eerste keer in deze streek. Zeer aangename kennismaking met deze ondergrond en de fijne singletracks. Mooie passage op de 100 door dat militair domein. Bepijling vond ik prima. Eén keer misreden maar dat was doordat we met een peletonnetje aan het knallen waren. Stukje Blos-singletrack was idd de max. Dit moet toch één van de leukste Bloso parcours van Vlaanderen zijn. =D>
virtrix
Mountainbiker

Post by virtrix »

Richting kalmthout het 29erke kunnen loslaten op de tracks in kasterlee.
't Was weer heerlijk toeven daar. Zeer snel parkoers. Enkel da stukje naast die mais hé #-o

Bedankt aan de organisatie voor deze mooie tocht!!
rubber-12
Mountainbiker

Post by rubber-12 »

virtrix wrote:Richting kalmthout het 29erke kunnen loslaten op de tracks in kasterlee.
??
Kalmthout ligt niet echt in de richting van Kasterlee.
virtrix
Mountainbiker

Post by virtrix »

rubber-12 wrote:
virtrix wrote:Richting kalmthout het 29erke kunnen loslaten op de tracks in kasterlee.
??
Kalmthout ligt niet echt in de richting van Kasterlee.

Hmmm, ik BEN van kalmthout. Te veel gedronken opt moment zeker ;)
Borghsfons
Mountainbiker

Post by Borghsfons »

Aan alle deelnemers 1259 nogmaals hartelijk dank voor jullie deelname en we hopen jullie allemaal terug te zien op zondag 26/08/2012
Vandaag het parcours nogmaals gereden en naast de mais was het al iets beter,we zijn in totaal 26 pijlen verloren allemaal verwijderd door ???die iets tegen mtb hebben zeker
Post Reply