altijd tof om nog eens in beugem te komen, schitterende tocht, ik hoop dat jullie dit jaar eens droog weer hebben...
Dit jaar ga ik voor de 50km.
Startplaats is gewijzigd, is dit in de buurt van het cafeeke van vorig jaar ?
Zo 11/09/2011 Sintt-Martens-Bodegem :: 6de Pitstopbike
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
POULIDORKE
- Mountainbiker
Ik kom ook zeker af! Genieten van de schone vergezichten
en achteraf van de bbq en het nieuwe terras in het groen!
Meer informatie is te vinden op www.pitstopbike.be en op facebook (6e PITSTOPBIKE) !
[/img]
Meer informatie is te vinden op www.pitstopbike.be en op facebook (6e PITSTOPBIKE) !
[/img]
-
Tornado Toon
- Mountainbiker
Post by Tornado Toon »
Al veel goeds gehoord over deze tocht, maar er nog nooit kunnen bijzijn. Maar komt dit jaar verandering in, want nu ben ik zeker van de partij.
- MaC'Red
- Mountainbiker
vorig jaar ook geweest naar Bodegem met de bike met MC Tim en MC Bart, door de regen was het parcours wel extra vettig en daar nog eens een versleten ketting bij maakte dat ik verplicht was af te draaien voor de 30 km.
Gelijk het weer ernaar uitziet zal het een droge editie worden, wsl kom ik terug af per bike naar daar
MaC'Red
Gelijk het weer ernaar uitziet zal het een droge editie worden, wsl kom ik terug af per bike naar daar
MaC'Red
Gisterennamiddag de grote toer nog is gereden, hij was goed berijdbaar, vandaag zou het vettiger geweest zijn ! Maar met de weersvoorspellingen die ze geven zal het wel slim komen tegen volgende week, veel wind en de grond is nog niet verzadigd.
The Bar-ends zien er naar uit om jullie te ontvangen op de nwe locatie....
The Bar-ends zien er naar uit om jullie te ontvangen op de nwe locatie....