Vulkanbike marathon Daun (D)
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Vulkanbike marathon Daun (D)
Ik heb me een eerste keer ingeschreven voor de Vulkanbikemarathon, en zit nog met een paar vraagjes
Ik ben reeds ingeschreven en heb betaald, kan ik 's morgens voor de start nog mijn startnummer afhalen?
Hoe zit het met de bevoorradingen? om de hoeveel km zijn deze?
Bedankt.
Ik ben reeds ingeschreven en heb betaald, kan ik 's morgens voor de start nog mijn startnummer afhalen?
Hoe zit het met de bevoorradingen? om de hoeveel km zijn deze?
Bedankt.
-
radicalbiker
- Mountainbiker
- Location: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets
Post by radicalbiker »
Vorig jaar zat er maar een echt vettig stuk in, redelijk in het begin al en het was een redelijke klim. Voor de rest is de ondergrond grotendeels vulkaansteen. Als het 2 dagen ervoor droog blijft volstaat een semislick, anders zou ik toch iets grover overwegen. Ik weet nog nie of ik ga en als ik al ga zal het enkel voor de korte toer zijn dit jaar.

Dit jaar mag je dat vergeten.G-m@n. wrote:vorig jaar was da daar allemaal redelijk hard en eigenlijk weinig modder
Vorige week in de buurt geweest. Modder genoeg en die komt in het begin al op je bike. In het saaie middenstuk sleep je dat allemaal mooi mee. Heb nog een editie meegemaakt dat iedereen de modder van z'n bike zat te vegen na een zware modderstrook.