Za 27/08/2011 Roeselare :: BCH zaterdagrit

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
buzze
Mountainbiker

pfff

Post by buzze »

Bekijk mijn profiel 2 fast 2 follow... blijkbaar niet zo fast as uw naam laat vermoeden... De meeste tochten krijgen van mij positieve kritiek... als het echter te zwak is wil ik de andere mensen (dag erna) verwittigen... denk niet dat dit negatief is. Opbouwende kritiek is belachelijk. Is een vorm van euthanasie...

Blijkbaar is dit forum enkel voor positieve sandalendragers...
katrien.avalon
Mountainbiker

Enkele foto's - Keuneleute

Post by katrien.avalon »

Enkele foto's, hoofdzakelijk vanuit de Keuneleute :-)

https://picasaweb.google.com/katrien.av ... directlink
follow
Mountainbiker
Location: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago

Re: Enkele foto's - Keuneleute

Post by follow »

[quote="katrien.avalon"]Enkele foto's, hoofdzakelijk vanuit de Keuneleute :-)

https://picasaweb.google.com/katrien.av ... directlink[/quote

@ katrien dacht al dat jij het was die foto's aan het nemen was
ik was die zot #-o #-o aan de bevoorrading die zo moest remmen juist voor die put in de bocht aan de bevoorrading
mooie foto's trouwens =D> =D> =D>
katrien.avalon
Mountainbiker

Re: Enkele foto's - Keuneleute

Post by katrien.avalon »

follow wrote:
katrien.avalon wrote:Enkele foto's, hoofdzakelijk vanuit de Keuneleute :-)

https://picasaweb.google.com/katrien.av ... directlink[/quote

@ katrien dacht al dat jij het was die foto's aan het nemen was
ik was die zot #-o #-o aan de bevoorrading die zo moest remmen juist voor die put in de bocht aan de bevoorrading
mooie foto's trouwens =D> =D> =D>
Merci Follow,
Er reden nogal wat "zotten" rond die onverwacht moesten remmen :-)
marie 66
Mountainbiker

Post by marie 66 »

Schoon fotookes hoor!

Het was ook voor mij een leuke dag.

Ik heb ook een min puntje;
Ik was daar 's morgens om 7.15 uur en was al lang niet de eerste.
De poorten van de hallen waren nog dicht :-?
Er werd ons gezegd dat de poorten pas om 7.50 uur open gingen om een invasie te vermijden #-o
Op die manier werk je een overrompeling in de hand toch?
De meesten wilden naar binnen om een koffietje te gaan drinken met eventueel een meegebracht boterhammetje of een rijsttaartje.
Het was toch maar frisjes om daar buiten te staan wachten...goed dat het op dat moment niet regende!....de poorten gingen pas om 8 uur open. :-?
Bij ons in Oost-Vlaanderen kunnen wij reeds al een uur op voorhand binnen in de lokatie waar de inschrijvingen zijn.
Wees er maar zeker van dat die allemaal eerst iets drinken...die komen daar niet zomaar zitten...dus dat zou ook winst geweest zijn voor jullie.
De inschrijvingen bij ons beginnen stipt op tijd en daar heb je dan een wachtende rij aan de inschrijvingstafels...niet in de kou buiten aan de deur.

Maar ik ben niet van de streek...dus hebben wij waarschijnlijk andere manieren? :oops:
Ik vond de rest allemaal prima...zelfs met mogelijkheid om je gratis te laten masseren door 2 lieflijke dames en een knappe man! :drunk:
Het was een grote organisatie, je moet het maar doen, hé =D>

Oja...toen ik in de namiddag in de douche kwam was het water koud...een van de dames ging gaan vragen hoe dat kwam....reden; het warm water was op!...Het was enkel voor de rappe onder jullie :lol:
De meeste hebben dan toch gedoucht...het was niet ijs-ijs koud.

Ik heb ook fotookes genomen...maar ik heb in de voormiddag op de weg gefietst, en in de namiddag in het veld.
Toen ik in het veld was, heb ik niet veel volk meer gezien...dus minder fotookes van bikers.
Bij deze een uitnodiging om te komen kijken;

https://picasaweb.google.com/1052279472 ... gustus2011

Groetjes en nog veel fietsplezier!
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

als ge deze streek komt doen weet ge wat ge verwachten kan,geen paradijs,maar hier hebben ze toch het maximum uitgehaald en hier en daar bij aangelegd .dus zeer positief verast(en ja kben ne zindelijke en veel moois gewoon) .Altyd blij da mensen nog willen iets organiseren (mooie streek of nie ,tblijft veel werk.Dus roeselarenaere proficiat en mercie .Ook gans fietsfeest wat een organisatie =D> .Toch meschien iets juister de afstanden vermelden voor de mensen met minder conditie of tijdsnood.
dummy1988
Mountainbiker

Post by dummy1988 »

Dit was mijn 2e rit met de MTB, na een week eerder de rode en blauwe lus gereden te hebben in Kluisbergen.
Voor de streek vond ik het nog een mooie tocht (wel maar 20km gekozen, aangezien ik nog met de mtb naar huis moest :))
Wel had ik vaak last van een glijdend voorwiel, door de vettige ondergrond. Dit zal wel te wijten zijn aan de bandenkeuze (standaard Schwalbe Smart Sam). Iemand die tips kan geven omtrent een betere (voor)band?
freesoul
Mountainbiker

Post by freesoul »

dummy1988 wrote:Dit was mijn 2e rit met de MTB, na een week eerder de rode en blauwe lus gereden te hebben in Kluisbergen.
Voor de streek vond ik het nog een mooie tocht (wel maar 20km gekozen, aangezien ik nog met de mtb naar huis moest :))
Wel had ik vaak last van een glijdend voorwiel, door de vettige ondergrond. Dit zal wel te wijten zijn aan de bandenkeuze (standaard Schwalbe Smart Sam). Iemand die tips kan geven omtrent een betere (voor)band?
ik personlijk rij met schwalbe nobby nic rond
http://www.schwalbe.com/nl/nl/produkte/ ... rodukt=176
dummy1988
Mountainbiker

Post by dummy1988 »

freesoul wrote:ik personlijk rij met schwalbe nobby nic rond
alvast bedankt voor de snelle reactie! Ik zie dat er verschillende uitvoeringen zijn, met redelijke prijsverschillen...

Nobby Nic Performance 28€
Nobby Nic Snake-Skin 40€
Nobby Nic Evolution 40€

zijn deze prijsverschillen de meerprijs waard, en wat is dan de beste keuze?
Post Reply