Fietscomputer: Ciclomaster
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
- MaC'Red
- Mountainbiker
wel Raffie ik heb vandaag een mail terug gekregen van Veltec waar het volgende instond.
" De hac 5 komt voorlopig nog niet op de markt hij is wel in ontwikkeling maar dat duurt zeker nog een 1 jaar voor de productie begind . Dus ik advieseer U om een Hac4 te kopen op dit moment. Wat er allemaal nieuw bij komt is nog niet helemaal bekent bij Ciclomaster. Veel succes met U ciclomaster "
Groetjes Adrie den tek
Adriedentek@vetec.com
Gizmo
" De hac 5 komt voorlopig nog niet op de markt hij is wel in ontwikkeling maar dat duurt zeker nog een 1 jaar voor de productie begind . Dus ik advieseer U om een Hac4 te kopen op dit moment. Wat er allemaal nieuw bij komt is nog niet helemaal bekent bij Ciclomaster. Veel succes met U ciclomaster "
Groetjes Adrie den tek
Adriedentek@vetec.com
Gizmo
- Thorgal
- Mountainbiker
- Location: Radon ZR4, XT, Magura Marta, Manitou R7, 240S/XR4.1d
Heb dat bij m'n polar ook al es gemerkt.Raffie wrote:heb een gelijkaardige probleem. 70 hm's bij vertrek thuis, bij aankomst 53 hm's. ...
Probeer het volgende eens. Monteer je hac/polar op je bike, en zet die een tijdje voor je vertrekt buiten. Zodat het horloge de buitentemperatuur kan aannemen. Calibreer dan net voor je vertrekt.
Dit geeft meestal een juistere meting heb ik al ondervonden.
ik had zo al een vermoeden ... in ieder geval, bedankt voor de tip !Thorgal wrote:Heb dat bij m'n polar ook al es gemerkt.Raffie wrote:heb een gelijkaardige probleem. 70 hm's bij vertrek thuis, bij aankomst 53 hm's. ...
Probeer het volgende eens. Monteer je hac/polar op je bike, en zet die een tijdje voor je vertrekt buiten. Zodat het horloge de buitentemperatuur kan aannemen. Calibreer dan net voor je vertrekt.
Dit geeft meestal een juistere meting heb ik al ondervonden.
biket goed én veel in 2005 !