Zo 28/08/2011 Haasrode

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
peter special
Mountainbiker

haasrode

Post by peter special »

top toertocht in haasrode ,was zéér mooi .een paar nijdige hellingen en één waar we er allemaal af moesten .kom ik zeker terug LOVE IT :-D
Phille81
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Comp (2012) + Cube Reaction GTC Team (2011) + Ridley Compact (baanslet)

Post by Phille81 »

A d r i wrote:Parcours 5 : ongeveer 67 km, zelfde parcours als de 57 km, maar met extra zware lus van 10 km (ongeveer 950 hoogtemeters) !
Amai, da laatste was zeker niet overdreven :-)

Vandaag de 67 km gedaan... Ik heb ergens 1 pijltje gemist waar ge schuin naar rechts moest. Een heel stuk rechtdoor tussen de maïs gereden om dan ineens geen pijltje meer te vinden #-o Hierdoor had ik 2,7 km extra gedaan en stond de teller op 71 km.

Parcours was zeer mooi en afwisseld... voor mij zeker zwaar genoeg :-)
Er was wel een strook in de laatste 10 km waar ik van de fiets ben moeten gaan... combinatie van grote stenen, boomstronken en los zand in de bergop waren net iets te zwaar.

Gelukkig geen regen gehad onderweg.

Chapeau voor de organisatie, bepijling was goed (mijn eigen schuld dat ik dat ene pijltje gemist heb), bevoorradingen waren ok (zeer vriendelijke mensen).

Volgens mijn gps heb ik 1089 hm gedaan, dus lekker afgezien. Sommige hellingen leken gewoon niet te stoppen en moest ik op karakter mijn eigen naar boven stoempen :P

Ik denk dat ik als één van de laatste ben aangekomen want toen ik wou gaan douchen en mijn fiets wou afgeven aan de stalling vroeg de dame "gaat gij nu nog uwe fiets hier achterlaten ?" :-)
Toen ik gedoucht was, waren ze zelfs de tafelkes en alles al aant opruimen...

Maar ik vond de tocht zeker en vast de moeite! Tot volgend jaar!
Mistersvekke
Mountainbiker

Post by Mistersvekke »

Super tochtje, geweldig geamuseerd. Ik heb vandaag de 42km gereden en van en naar huis zat ik op 55km en 655hm's. Na de 50km van gisteren in Lubbeek was dit zeker genoeg. Parcours was naar mijn mening super en de bepijling was een luxe tov gisteren in Lubbeek waar'k 3 keer verkeerd ben gereden met Bloso pijltjes. Bevorading was voldoende.

Volgend jaar zeker terug aanwezig, als ik nie moet werken natuurlijk.
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

Vandaag de 57 afgehaspeld, wat voor mij vandaag wel genoeg was.

Alles perfect in orde ; bepijling, bevoorradingen, en de track waren perfect gezien de omstandigheden.

Het enige minpunt was die diepe put verstopt int gras waar mijn voorwiel ne full-stop heeft gedaan, en ikke zelf ni ... en het water in de grote plas ernaast was koud ... #-o
Gelukkig maar een paar blauwe plekken.
schellebeest
Mountainbiker

Post by schellebeest »

Prachtige rit, bravo voor de organisatie. Parcours was perfect berijdbaar, vooral in de lus Nethen -De Kluis enkele prachtige hellingen. Goei bevoorrading en het weer was perfect. Volgend jaar kom ik zeker terug. Merci Natuurvrienden Haasrode :-)
Titser
Mountainbiker

Post by Titser »

Ook de 67km gekozen. Die zware lus van 10km was inderdaad zwaar. Vooral die lange smalle helling waar men enorm veel los zand had opgegooid. Daar was het efkes op karakter.
Blijft een schitterende regio om te biken. Voor de rest was alles goed geregeld. Niet moeten aanschuiven aan de bike-wash, en al evenmin aan de douches. Volgend jaar terug van de partij!
soapwater
Mountainbiker

Post by soapwater »

Leuk!! 45 km bleken er maar 42 te zijn. Maar ik had nog andere plannen.
Prima georganiseerd mannen!
Granville31
Mountainbiker

Post by Granville31 »

Ik kon er niet bijzijn. Had gehoopt de 67 km op Garmin Connect te vinden om die volgend weekend eens te rijden, maar die staat er nog niet op. Kan iemand me eraan helpen?
Phille81
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Comp (2012) + Cube Reaction GTC Team (2011) + Ridley Compact (baanslet)

Post by Phille81 »

Granville31 wrote:Ik kon er niet bijzijn. Had gehoopt de 67 km op Garmin Connect te vinden om die volgend weekend eens te rijden, maar die staat er nog niet op. Kan iemand me eraan helpen?
als ge uw mail-adres per PB stuurt, zal ik u de track doorsturen :-)
peter special
Mountainbiker

haasrode

Post by peter special »

hmmm bij nader inziens is het juist één klim ,waar we er allemaal af moesten :oops: .
Post Reply