Zo 28/08/2011 Roeselare :: BCH Zondagrit

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
bushrider
Mountainbiker

Post by bushrider »

dikke proficiat aan de organisatie , met speciale vermelding voor de parcourbouwers =D> =D> =D>
Den Steffie
Mountainbiker

Post by Den Steffie »

K heb genoten van deze tocht deze morgen, met de regen van de voorbije dagen lag het parcour er goed berijdbaar bij, een minpuntje ( de eerste bevoorrading... , tweede was beter) proficiat aan de organisatie.
Manza
Mountainbiker

Post by Manza »

Vandaag ook weer gereden (40km) voor het eerst sinds de gebroken hand in Gits.

't Was meer dan dik in orde !!! Prachtig mooi parcour waar er velen uit de regio een puntje mogen aan zuigen.

Slechts 1 iets van opbouwende kritiek voor volgende keer: eerste bevoorrading was redelijk ver 25km ofzo en de 2de was dan bijna de moeite niet meer (op 5-6 km voor het einde). Ik heb persoonlijk niets meer gedronken bij aankomst omdat ik geen dorst had door de laatste bevoorrading. Ik veronderstel dat het leuk is om ook wat te verdienen aan de drank achteraf?
Gobi
Mountainbiker
Location: CUBE LTD Comp: kader van 2010 en voorvork van 2009 serie

Post by Gobi »

twas tof!!!! Twas weer een tijdje geleden wegens omstandigheden maar kheb mij echt wel geamuseerd. Tof parcour, goeie bevoorrading (de 2e was wel nie echt de moeite meer maar kom)...
Bresciani
Mountainbiker
Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

Post by Bresciani »

Vandaag ook genoten van een goeie organisatie...

Beedankt :wink:
Kevin79
Mountainbiker

Post by Kevin79 »

Vandaag de 60km gereden die er eigenlijk 65km waren maar echt genoten van deze tocht had echt veel minder van verwacht.
De bepijling was goed maar hier en daar soms verwarrend het zou misschien beter zijn voor de straat nog enkele pijlen te hangen.Ook was er een flauwe plezante die zijn huisnummer op de pijl had gehangen waardoor iedereen op zijn oprit zat te rijden wat heeft die mens daaraan?
De bevoorading was meer dan ok alleen de laatste was op een paar km van het einde misschien wat laat.
Ik heb me ferm geamusseerd tot volgend jaar. [-o< [-o< [-o<
tram4
Mountainbiker

Post by tram4 »

De organisatie heeft op verschillende locaties foto's genomen, komen die ergens online?
Die van mtb-you heb ik al gevonden mooie foto's btw
Ons goed geamuseerd met de grysperrebende. Pluim voor de gehele organistie in het bijzonder voor de parcoursbouwer(s) =D> =D> =D> =D>
Last edited by tram4 on Mon 29 Aug 2011 13:44, edited 1 time in total.
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

schoon organisatie en alles wa goed te volgen, twa een gezellig koffie ritje. en na de rit zelfs ne koffie gedronken om af te sluiten.
Proficiat Greg en co.
Volgende keer wel zorgen dat de schoonste rit op zondag is [-o< , want nu ist leuk mo nu ook niet meer dan dat. :oops:
de km'ters zou ik toch proberen juist te vermelden een volgende keer want der word daar nogal over gezaagd [-X
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

Zondagmorgen na een korte nacht vertrokken met mijn véloke richting Roeselare om verder de vtt 2daagse af te werken. Onderweg werd ik al snel wakker getoeterd door passerende Erika's Baaikers (Med26, Manza, 't klimmerke en zelfs Lady Jägere). Reeds aangekomen aan de hallen stonden nog 2 Erika's ons op te wachten (Björn en Koen). Met 7 Erika's voor de gezamelijke start is heel zeldzaam voor de zomerperiode =D> =D> =D> maar toch zeer leuk. Het parcours zelf bevatte een mooi singletrackgehalte, het leek of dat het al enkele dagen niet meer geregend had in de streek. Kort na de eerste bevoorrading volgde de 2de splitsing waarbij ik verkoos voor de 60km. De andere Erika's verkozen de 40km. Even later kwam ik bij een jonge vio-biker (die een sirieus stukske kan fietsen =D> =D> ) waarmee ik de tocht verder heb afgewerkt. Tijdens de 2de bevoorrading en de laatste 8km. kregen we nog een plensbui op ons dak. Het stukje aan Decathlon en de Hallen heb ik overgelaten want ik was terug 'de kop in'.

Over de 2 daagse toertocht kan ik aan Roeselarenaere en de hele organistatie een dikke proficiat wensen. 2 dagen, 2 totaal verschillende parcours voorzien met goeie bevoorradingen =D> =D> =D> =D> =D> =D> . Wat moet ne mens nog hebben?

Nog enkele fotokes:
https://picasaweb.google.com/1000879374 ... 7372446802

Zeker tot volgende keer!!!

http://users.telenet.be/Erikasbaaikers/
Mask
Mountainbiker

Roeselare 28/08

Post by Mask »

Hier de langsten tocht gereden. Mij hoor je niet klagen over de afwijkingen van de opgegeven afstand. Wie regelmatig gaat biken moet allicht weten dat het veelal over een benaderende afstand gaat. Wie dus geen 5 kilometer verder wil rijden zal dan maar een kortere afstand moeten kiezen zeker? Het parcours was overigens bijlange niet zwaar en lastig. Dan maar vlug gereden en nog ne goeien après gehad. Leuke voormiddag beleefd voor een spotprijske. Jammer genoeg kan je in deze streek niet echt een opwindend parcours in elkaar knutselen....
Bedankt voor de schitterende organisatie

Mask
Post Reply