That's the spirit !! Enne, als ge da wa Free-bikers zie, stuurt ze op tijds na huis he !!!Ed raket wrote:Raketje gaat er ook zijn morgen voor de 100 km. In elk geval toch als de Levellers op Dessel swingt vanavond er niet voor zorgen dat ik te veel campinakes in mijn keeltje gegoten heb....maar die zweten we er dan morgen wel terug uit.....![]()
Zo 28/08/2011 Kasterlee :: MTB MASTENTOP KASTERLEE
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- joske uit breda
- Mountainbiker
Post by joske uit breda »
Zojuist terug thuis. Eerst het positieve, schitterende toer gereden. Alles goed geregeld bij het vertrek. ruime parking,. duidelijke borden, bewaakte bike plaats enz.enz. En niet te vergeten de meer dan ruime versnaperingen ,drank en fruit bij de pauzeplaats. Het minder positieve vond ik de kleur van de pijlen(rood), slecht zichtbaar. soms ook verkeerd opgehangen(in de bocht i.pl.van ervoor) plus die baggerstrook over dat prive'terrein waar iedereen door de bagger moest waden. Had er voor mij niet erin hoeven te zitten. Voor de rest een prettige tocht gereden.

-
Glee
- Mountainbiker
- Location: X-trail SAVE 5.0 - BeOne Team -Canyon Nerve AL 29-9.9 SL - Giant Defy composite
Kasterlee
Voor de eerste keer in mijn lange carriere als mountainbiker (5 maanden
) mij vandaag ook eens gewaagd aan de 70 km.
Was ongelooflijk parcour met zeer veel single tracks, de ene na de andere
bepijling was zeer goed , aan elke kruising van grote banen duidelijke borden, en nog nooit zo een gevulde bevoorading gezien.
Enkel het privestuk door de mais was er totaal over, enige manier hier door de waden was fietske op de rug en enkels volledig in de modder erdoor waden.Eerste deel ook een paar grote plassen waar ik natuurlijk eens door wou vlammen, wat achteraf niet echt slim was, plas was 50 cm diep
, maar ik ben zonder vallen door geraakt.Sommige andere hadden minder geluk hoorde ik later aan de bevoorading.
Parcour was echt heel plezand maar voor mij toch vermoeiend , vooral door de zuigende grond hier en daar en de felle tegenwind.Uiteindelijk had ik 75 Km op de teller
Groeten
Glee
Was ongelooflijk parcour met zeer veel single tracks, de ene na de andere
Enkel het privestuk door de mais was er totaal over, enige manier hier door de waden was fietske op de rug en enkels volledig in de modder erdoor waden.Eerste deel ook een paar grote plassen waar ik natuurlijk eens door wou vlammen, wat achteraf niet echt slim was, plas was 50 cm diep
Parcour was echt heel plezand maar voor mij toch vermoeiend , vooral door de zuigende grond hier en daar en de felle tegenwind.Uiteindelijk had ik 75 Km op de teller
Groeten
Glee
Last edited by Glee on Sun 28 Aug 2011 17:09, edited 1 time in total.
Wie schreef er "plezand"?
Eerste prijs voor bondige gevatheid. "Ad rem" zou ook geslaagd zijn.
101.63 km en dood. Was van Bekkevoort geleden dat ik nog eens wat verder fietste en laatste 14 dagen ook stevig slaapgebrek gehad.
NB; stuk mais: na 200 m kon je over de rechtse berm op een tof weggetje verder en kwam je zelfs op het parcours uit!
Gelukkig kon ik tweede gedeelte van de rit aansluiten (op de laatste 8km na) bij Merks en Plas. (twee geezers zondereigen naam) Zo deed het iets minder pijn...
Volgend jaar weer! voor de 200!!!
Eerste prijs voor bondige gevatheid. "Ad rem" zou ook geslaagd zijn.
101.63 km en dood. Was van Bekkevoort geleden dat ik nog eens wat verder fietste en laatste 14 dagen ook stevig slaapgebrek gehad.
NB; stuk mais: na 200 m kon je over de rechtse berm op een tof weggetje verder en kwam je zelfs op het parcours uit!
Gelukkig kon ik tweede gedeelte van de rit aansluiten (op de laatste 8km na) bij Merks en Plas. (twee geezers zondereigen naam) Zo deed het iets minder pijn...
Volgend jaar weer! voor de 200!!!
Last edited by Astamoës on Sun 28 Aug 2011 16:22, edited 1 time in total.
- Trekkie 800
- Mountainbiker
- Location: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9
Post by Trekkie 800 »
Toffe tocht. Spijtig dat ik door rug en mindere conditie niet meer dan de 40 heb gedaan.
idd, vroeger liep het parcours langs da wegeltje. Ma ik denk dat het een stukje privebos is waar de eigenaar geen toestemming meer voor geeft om over te rijden... Ik heb menne bike der ook over gezet en een stukske verder een paar minuutjes gewacht op m'n ploegmaten die dapper verder baggerden... parcourskennisAstamoës wrote:
Verder alleen