Kom kom mensen. Enerzijds moet je kritiek kunnen verdragen, als je enkel maar de goede dingen mag zeggen, wat is dan het nut van een forum. Anderzijds wordt kritiek vaak nogal ongenuanceerd en met te weinig respect overgebracht.
Beiden zijn hier dus in "fout" :p
en nu terug braaf zijn allemaal e!
Za 27/08/2011 Roeselare :: BCH zaterdagrit
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
niet onrespectvol
Mijn bericht was niet ongenuanceerd of onrespectvol... Ik heb trouwens vermeld dat de organisatie OK was en dat er misschien niet meer kon gehaald worden uit de streek.
Voor ik naar een tocht vertrek lees ik trouwens niet alle posts van het forum om te weten hoelang de afstand juist is...
Ik vind het trouwens echt vreemd dat ik de enige ben met negatieve kritiek... Volg al een tijdje het forum en heb al ergere kritieken gelezen ivm een TT.
Toch een fijne avond allemaal late lezers
Voor ik naar een tocht vertrek lees ik trouwens niet alle posts van het forum om te weten hoelang de afstand juist is...
Ik vind het trouwens echt vreemd dat ik de enige ben met negatieve kritiek... Volg al een tijdje het forum en heb al ergere kritieken gelezen ivm een TT.
Toch een fijne avond allemaal late lezers
- follow
- Mountainbiker
- Location: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago
een paar kilometers extra voor het zelfde geld
ik ben ook binnengekomen met extra kilometers omdat er een pijl was verdwenen in Hooglede maar vond het eigenlijk niet jammer en ben dan nog een keer het parcourke aan de halen gaan bissen tot aan de decathlon omzo terug te rijden naar de startplaats .
voor ik was die rit zeker een topper in die streek
voor ik was die rit zeker een topper in die streek
Gisteren gereden en extra km waren "niet welkom"
Maar wat wil iedereen, een parcour zoals de Vlaamse ardennen krijg je niet, dus wat je kreeg is toch het beste van de streek, de bevoorrading was correct voor de luttele som bij de inschrijf .
Ik heb dan ook de indruk dat men liefst €5 betaald om een riante bevoorrading te hebben terwijl de meesten hier nauwelijks lichamelijke behoefte aan hebben en dan heb ik het niet over de lichamelijke rust bij een bevoorraad-post.
kortom gekregen waarvoor we kwamen, niet meer niet minder
Maar wat wil iedereen, een parcour zoals de Vlaamse ardennen krijg je niet, dus wat je kreeg is toch het beste van de streek, de bevoorrading was correct voor de luttele som bij de inschrijf .
Ik heb dan ook de indruk dat men liefst €5 betaald om een riante bevoorrading te hebben terwijl de meesten hier nauwelijks lichamelijke behoefte aan hebben en dan heb ik het niet over de lichamelijke rust bij een bevoorraad-post.
kortom gekregen waarvoor we kwamen, niet meer niet minder
- 2 fast 2 follow
- Mountainbiker
Post by 2 fast 2 follow »
@ buzze
Nog nooit zelf een TT georganiseerd zekers?? Als er geen bergen zijn kun je er geen maken. Gelukkig was er iets bij de afstand van 60km anders kon men zelfs niet aan het bos van Houthulst komen. Heb al TT's gedaan in jou omgeving die van een minder niveau waren zenne.
Misschien is negatieve kritiek geven het gemakkelijkst. Daar hebben de organisatoren niets aan, geef liever opbouwende kritiek.
@ Roeselarenoare goed gedaan !!!
Greetz
2f2f
Nog nooit zelf een TT georganiseerd zekers?? Als er geen bergen zijn kun je er geen maken. Gelukkig was er iets bij de afstand van 60km anders kon men zelfs niet aan het bos van Houthulst komen. Heb al TT's gedaan in jou omgeving die van een minder niveau waren zenne.
Misschien is negatieve kritiek geven het gemakkelijkst. Daar hebben de organisatoren niets aan, geef liever opbouwende kritiek.
@ Roeselarenoare goed gedaan !!!
Greetz
2f2f