Za 27/08/2011 Roeselare :: BCH zaterdagrit

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
clubje
Mountainbiker

Post by clubje »

Kom kom mensen. Enerzijds moet je kritiek kunnen verdragen, als je enkel maar de goede dingen mag zeggen, wat is dan het nut van een forum. Anderzijds wordt kritiek vaak nogal ongenuanceerd en met te weinig respect overgebracht.

Beiden zijn hier dus in "fout" :p

en nu terug braaf zijn allemaal e!
buzze
Mountainbiker

niet onrespectvol

Post by buzze »

Mijn bericht was niet ongenuanceerd of onrespectvol... Ik heb trouwens vermeld dat de organisatie OK was en dat er misschien niet meer kon gehaald worden uit de streek.

Voor ik naar een tocht vertrek lees ik trouwens niet alle posts van het forum om te weten hoelang de afstand juist is...

Ik vind het trouwens echt vreemd dat ik de enige ben met negatieve kritiek... Volg al een tijdje het forum en heb al ergere kritieken gelezen ivm een TT.

Toch een fijne avond allemaal late lezers :-)
follow
Mountainbiker
Location: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago

Post by follow »

een paar kilometers extra voor het zelfde geld :-D :-D :-D ik ben ook binnengekomen met extra kilometers omdat er een pijl was verdwenen in Hooglede maar vond het eigenlijk niet jammer en ben dan nog een keer het parcourke aan de halen gaan bissen tot aan de decathlon omzo terug te rijden naar de startplaats .
voor ik was die rit zeker een topper in die streek
blackie
Mountainbiker

Post by blackie »

Wij hebben de wegrit gedaan en op de kilometerteller van mijnen madam stond 88 km toen we aankwamen van de rit van 75.... Ze was behoorlijk....pissig... :wink:
We hebben ons niet goed geinformeerd en haar teller stond mss ook niet juist. :lol: :lol: :lol:
goe geamuseerd... :P
blackie
Mountainbiker

Post by blackie »

Wij hebben de wegrit gedaan en op de kilometerteller van mijnen madam stond 88 km toen we aankwamen van de rit van 75.... Ze was behoorlijk....pissig... :wink:
We hebben ons niet goed geinformeerd en haar teller stond mss ook niet juist. :lol: :lol: :lol:
goe geamuseerd... :P
ydreg
Mountainbiker

roeselare

Post by ydreg »

een vraagje ik heb een nieuwe fietscomputer met hoogtemeter en op de 40 km mtb had ik 129 hoogtemeters klopt dat.
Ik vond het een prachtige rit maar had wel 50 km ipv 40
micka
Mountainbiker

Post by micka »

Gisteren gereden en extra km waren "niet welkom" :^o
Maar wat wil iedereen, een parcour zoals de Vlaamse ardennen krijg je niet, dus wat je kreeg is toch het beste van de streek, de bevoorrading was correct voor de luttele som bij de inschrijf .
Ik heb dan ook de indruk dat men liefst €5 betaald om een riante bevoorrading te hebben terwijl de meesten hier nauwelijks lichamelijke behoefte aan hebben en dan heb ik het niet over de lichamelijke rust bij een bevoorraad-post.
kortom gekregen waarvoor we kwamen, niet meer niet minder 8)
freesoul
Mountainbiker

Post by freesoul »

top organisatie mooi parkoer maar 1 klein puntje
in dat dosweggetje na de keuneleute had men beter misschien een bordje gezet om die bruggetjes aan te geven ik kwam er met een redelijke snelheid af en moest vol in de remmen ik had die niet zien aan komen
voor de rest heb ik me super amuseerd
wiene
Mountainbiker

Post by wiene »

:-) voor deze eerste deelname gekozen voor de 40 (45) km, goede aanduiding van de zones, de off-road gedeeltes waren goed, de bev ook, alleen 2 minpuntjes, de povere afspuit en de koude douches :( de organisatie heeft hier werk ingestoken =D> misschien tot volgend jaar;
2 fast 2 follow
Mountainbiker

Post by 2 fast 2 follow »

@ buzze
Nog nooit zelf een TT georganiseerd zekers?? Als er geen bergen zijn kun je er geen maken. Gelukkig was er iets bij de afstand van 60km anders kon men zelfs niet aan het bos van Houthulst komen. Heb al TT's gedaan in jou omgeving die van een minder niveau waren zenne.
Misschien is negatieve kritiek geven het gemakkelijkst. Daar hebben de organisatoren niets aan, geef liever opbouwende kritiek.

@ Roeselarenoare goed gedaan !!!

Greetz
2f2f
Post Reply