@Bart boskanter : volkomen gelijk qua organisatie en parcours!! Heb ook nergens negatieve kritiek gehoord. Op beoordeling bij MTB-you, durft men zelfs 50/100 geven voor de bevoorrading, terwijl er van alles voorhanden was!!!! Ongelofelijk hoe de mensen soms kritiek durven geven op dergelijke punten. De afstand klopte wel niet, bij aankomst had ik 52 km op teller, het enige wat we extra gedaan hebben is de keuneleute gebist.bart boskanter wrote:aan buzze: gelieve in het vervolg best weg te blijven... zeker als je 2u40 over 40km doet!
Geen enkele negatieve reactie: ik ken alle offroad in de streek en inderdaad alles eruit gehaald wat er voorhanden is!
Ook de inschrijving, bevoorradingen, uitpijling, bikewash en après waren super georganiseerd! Merci roeselare voor de 3 uur en 66km genieten!
Za 27/08/2011 Roeselare :: BCH zaterdagrit
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Je kunt niet ontkennen dat Roeselare niet echt een topmountainbike-omgeving is. Je moet dus alles relatief zien: je kan niet meer eruit halen dan erin zit.
Ik ben ook afgekomen, eerst voor de 60 maar wegens slechte benen en morgen nog voetballen toch maar de 40 gedaan, die uiteindelijk 46 bleek te zijn. Het stukje "keuneleute" was inderdaad met voorsprong het leukste.
Pijlen stonden volgens sommigen soms "laat", maar als je goed oplet levert dat geen problemen op, voor mij toch niet. Bevoorradingen waren karig, maar meer hoeft dat voor mij niet te zijn, als ik een gastronomisch menu wil ga ik wel op restaurant. Vooral als je ziet dat het maar 2,5 euro was.
Bedankt organisatie, het is toch telkens weer een berg werk voor jullie, en de deelnemers (de meeste toch) zijn jullie dankbaar.
Ik ben ook afgekomen, eerst voor de 60 maar wegens slechte benen en morgen nog voetballen toch maar de 40 gedaan, die uiteindelijk 46 bleek te zijn. Het stukje "keuneleute" was inderdaad met voorsprong het leukste.
Pijlen stonden volgens sommigen soms "laat", maar als je goed oplet levert dat geen problemen op, voor mij toch niet. Bevoorradingen waren karig, maar meer hoeft dat voor mij niet te zijn, als ik een gastronomisch menu wil ga ik wel op restaurant. Vooral als je ziet dat het maar 2,5 euro was.
Bedankt organisatie, het is toch telkens weer een berg werk voor jullie, en de deelnemers (de meeste toch) zijn jullie dankbaar.
-
plummecrosser
- Mountainbiker
Post by plummecrosser »
plummestampers met vijf gestart omstreeks 13.30 en onsgoed geammuseerd, geen regen gehad en wij waren tevreden met het parkoer, het is een familie weekend dus moest het voor iedereen goed doenbaar blijven zodat er meer en meer van die jonge meisjes en jongens leren kennis maken met onze mooie sport want als er geen jonge mensen bijkomen zullen er met enkele jaren nog maar enkele van die oude mtb'ers overblijven, zelf een paar van die gastjes mee vandaag die de smaak volledig te pakken hebben, en die keuneleute dat is niet enkel plezier voor de keuntje, wij vonden het ook weer plezant daar en hebben deze nog eens gebist, bedankt aan de inrichter, tot morgen.
- 't klimmerke
- Mountainbiker
Post by 't klimmerke »
Vanochtend rond 9u gestart voor de tocht van 40km. Leuke start met enkele technische bosjes. De ganse tocht heb ik me enorm geamuseerd met enkele technische passages en soms lange, goed bollende stroken
. Uiteindelijk aangekomen met 52km op de teller. Bepijling en bevooradingen waren goed.
Tot morgen!!
Tot morgen!!
zwakke reactie...
Kritiek ligt blijkbaar moeilijk... 2 weken geleden opbrakel gereden (60km en 1000hm) in 3uren dus ge moet niet afkomen Bartje. 12km meer afstand dan aangegeven vind ik er trouwens over... er zullen niet veel mensen volgend jaar moeten komen als ge geen 2u30 over 52km mag doen met bevoorradingen... zit jij zelf in de organistatie misschien?? Anders wel straf dage zelf zegt "super georganiseerd".... :)bart boskanter wrote:aan buzze: gelieve in het vervolg best weg te blijven... zeker als je 2u40 over 40km doet!
Geen enkele negatieve reactie: ik ken alle offroad in de streek en inderdaad alles eruit gehaald wat er voorhanden is!
Ook de inschrijving, bevoorradingen, uitpijling, bikewash en après waren super georganiseerd! Merci roeselare voor de 3 uur en 66km genieten!
-
plummecrosser
- Mountainbiker
Post by plummecrosser »
op voorhand wisten wij dat de 40 km er 46waren en bij aankomst hadden wij 47 km maar dat kwam door onze extra passage door de keuneleute, dus wie zich informeert weet meestal het juist aantal km
Ik kijk meestal naar de afstand die aangegeven staat aan de inschrijving/ op de site. Hoe wist je dit op voorhand?? Telepathie? Of altijd nog eens voor de zekerheid voor de start vragen of de afstand wel kloptplummecrosser wrote:op voorhand wisten wij dat de 40 km er 46waren en bij aankomst hadden wij 47 km maar dat kwam door onze extra passage door de keuneleute, dus wie zich informeert weet meestal het juist aantal km
Meerdere mensen hebben hier trouwens al gepost dat er 52km waren...
grtz
- 't klimmerke
- Mountainbiker
Post by 't klimmerke »
Niet overal heeft men een overvloed aan offroadstroken en hier is inderdaad (ongeveer) het maximum aan offroad uit de streek gehaald.
Het aantal km's waren correct zoals aangegeven op dit forum (+/-45km ipv 40km).
Het aantal km's waren correct zoals aangegeven op dit forum (+/-45km ipv 40km).