Zo 28/08/2011 Grasheide / Putte :: 8ste KWB Beweegt MTB Toch

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
peter-bastanie
Mountainbiker

Post by peter-bastanie »

ik ben ook van de partij
het gebeurt niet zo veel dat er zo dicht bij mij thuis een tt georganiseert word :bounce:
misschien nog wat verborgen off road stukjes in eigen tuin ontdekken :roll:
daco
Mountainbiker

Post by daco »

idem hier
schuppe
Mountainbiker

Post by schuppe »

idem hier, alleen is mijn achtertuin een beetje groter (ben van olv waver)
DeGlenne
Mountainbiker

Post by DeGlenne »

Ik kom ook af met de fiets van olvw
Blitz
Mountainbiker

Post by Blitz »

aanwezig met de fiets vanuit rijmenam!
el gordo
Mountainbiker

Post by el gordo »

Neemt er iemand de tocht op, ik kan er morgen niet bij zijn...
patje2
Mountainbiker

Post by patje2 »

Ik heb verschilende keren (6 of 7) verboden doorgang prive gezien dus om volgend jaar plezier te hebben en de simpatieke grasheidenaren te plezieren zal je er iets moeilijk aangeraken Ik heb wel een gedeelte van de trak op gps 50km van 55 heb ergens binnen door gereden. Een van de 3 extra lussen van de 55 niet gedaan Kombineer de leukste sukjes Blozo Putte Bonheiden Haacht met enkele extra lusjes in deze bosjes en je hebt al 70%
Overal heel goed te berijdbaar en op de meeste plaatsen kon je naast de grootste slijkpasages uiterst links of rechts nog een berijbaar stukje vinden (max 300m op de hele trak). Ik ken de streek er redelijk goed en hier en daar toch een nieuw paatje ondekt ik had 101hm. Achteraf een goede warme doche en genoeg druk op de bikewass. Al bij al toch nog een snel parkoer Ik start hier zeker volgend jaar ook weer.
Weet imand wat er op den dijk tussen Haacht en Rijmenan gebeurd was? 500m verder dan waar het parkoer deze verliet een 3tal km na de bev daar stond toen ik er paseerde politie brandweer en een 100 als ook een rode ehbo tent van de brandweer
el gordo
Mountainbiker

Post by el gordo »

patje2 wrote:101hm
Waar heb je die opgedaan, Beerzelberg opgereden?
Minervabunker
Mountainbiker

Post by Minervabunker »

De KWB mannen van de " Gesha" hebben de mooiste stukjes van de aanwezige Blosoroutes genomen met een paar nieuwe leuke stukken erbij en zo , gezien de ligging en de omgeving , een goede MTB rit gemaakt.

Na een paar weken inactiviteit de 55 gereden en heen en terug vanuit Peulis zodat ik op 71 km uit kwam en dat was gezien de omstandigheden net genoeg.

3 kleine opmerkingen : tekstbladen met gele letters (55 km) waren niet altijd duidelijk, bewijzering( pijl + tekstblad) aan de " Peerlaer" was verwarrend ?! en wat meer druk op de bikewash zou mogen...

Hopelijk hebben ze toch genoeg MTB's gehad om volgend jaar terug deze rit te organiseren .. er zijn er al zo weinig in onze directe omgeving.
patje2
Mountainbiker

Post by patje2 »

el gordo wrote:
patje2 wrote:101hm
Waar heb je die opgedaan, Beerzelberg opgereden?
12X een heling van 1m50 op crossparkoer van puelis
3x nen dijk op aan 2m/keer
10X 2a3m hoogte verschil in het bosje tussen Rijmenam en Haacht blauwe blozo haacht paseert daar ook een stukje maar doet ze niet allemaal aan
3of 4x enkele meters in het bosje aan de kaseiweg tussen de Montrial en Peulis rode blozo bonheiden paseert hier maar doet niet alle hellingen (nivoverschillen) aan
hier en daar wat vals plat (waar weet ik niet)
elfendertig boomwortels :-D
en zeker niet te vergeten de zwarste bekliming :lol: in keerbergen van een meter of 4a5
Maar eigelijk verschoot ik er ook van dat het er nog zoveel waren
Post Reply