28/8/2011 Kokejane ?

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
keké
Mountainbiker

28/8/2011 Kokejane ?

Post by keké »

Niemand info over de tt in kokejane aanstaande zondag?
appel
Mountainbiker

Post by appel »

vroeg ik me ook af...
amateurken
Mountainbiker

Post by amateurken »

CBo
Mountainbiker

Post by CBo »

Ik zal er zijn!
CBo
Mountainbiker

Post by CBo »

We hebben de 65km gedaan. Geen uitzonderlijk tochtje, maar dat licht voornamelijk aan't feit dat ik deze regio door en door ken. We hebben ons goed geamusseerd, gewoon genoten van't mountainbiken. Supervriendelijke bevoorrading, lekkere mattetaart, toffe deelnemers.
amateurken
Mountainbiker

Post by amateurken »

heb ook de 65km gereden. Had alleen wat problemen met de bepijling, vond het niet altijd zo duidelijk. In het begin had ik gewoon niet door dat de gele pijlen op de beton/asfalt was gespoten. Gelukkig kon ik enkele bikers volgen. Soms lagen de banen wat vuil en was het moeilijk om de pijlen te zien.
De tocht zelf was tof, enkele nieuwe weggetjes ontdekt. Vriendelijke mensen aan de bevoorrading. Heb het goed gehad deze voormiddag. Veel geluk gehad met het weer. Op weg naar huis is het pas beginnen regenen. Het parcour lag er nog goed bij eigenlijk, had erger verwacht.

:wink:
keké
Mountainbiker

Post by keké »

De 45 makkelijk kunnen uitrijden. was zeker geen zware tocht, lag er nog snel bij. Niet zo heel veel deelnemers gezien. Buiten de bepijling op de grond die soms wat moeilijker was, was de tocht in orde.
Post Reply