zelf regelen, familie of vrienden, de trein zou ook nog een mogelijkheid zijn.Roadrunner wrote:En hoe kun je terugkomen, shuttels?
13/11/2011: Hoek van Holland - Den Helder
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- sliekfretter
- Mountainbiker
- Location: Ghost HTX 5 LC , Storm Nalu beach bike en BXT Carbon beach
Post by sliekfretter »
- sliekfretter
- Mountainbiker
Post by sliekfretter »
Interesse genoeg , nu al 360 inschrijvingen op 700 deelnemers die mogen meedoen .
-
spillie2006
- Mountainbiker
hoek van holland den helder
Post by spillie2006 »
IK heb deze strandrace al 4x gereden en vorig jaar was ik 8ste zelf.er is een schuttle dienst maar plaatsen zijn wel beperkt.meestal is de wind in de rug maar bij de laatste editie was het wind tegen en dat zag je aan de tijd .ik was 8 ste en kheb er rond de 5uur opgereden het jaar daarvoor was ik 21ste en reed ik er 3h30 op.als ik een raad kan geven heel veel trainen want het is geen lachertje zoals in belgie.ik doe terug mee en hoop op een top 5 plaats .succes iedereen
- sliekfretter
- Mountainbiker
Re: hoek van holland den helder
Post by sliekfretter »
Ja denk ook dat het er snel aan toe gaat , ongetraind geraak je niet aan de meet denk ik , de inschrijvingen zijn al voor 3/4 opgevuld tot nu toe , ik kijk er al naar uit om mijn teamke te begeleiden.spillie2006 wrote:IK heb deze strandrace al 4x gereden en vorig jaar was ik 8ste zelf.er is een schuttle dienst maar plaatsen zijn wel beperkt.meestal is de wind in de rug maar bij de laatste editie was het wind tegen en dat zag je aan de tijd .ik was 8 ste en kheb er rond de 5uur opgereden het jaar daarvoor was ik 21ste en reed ik er 3h30 op.als ik een raad kan geven heel veel trainen want het is geen lachertje zoals in belgie.ik doe terug mee en hoop op een top 5 plaats .succes iedereen
- Bahamontes Wacky racer
- Mountainbiker
Post by Bahamontes Wacky racer »
Yo Wacky's en andere strandzotten
We trekken weer met een ganse zak Wacky's en tientallen Vlamingen naar de mafste strandrace uit Holland.
We hebben een bus ingelegd naar ginder om alles wat te vergemakkelijken waarbij bikers van bevriende clubs ook kunnen meereizen met ons .
We vragen iedereen die meerijdt om vóór 1/11 50euro te storten op het Wacky rekeningnr. 001-5397434-42.
Het programma ziet er dan als volgt uit
Zaterdag 12/11
Afspraak om 13u aan de Molenhoek Westkapelle[/b][/u]- [/u][/b]
Inladen fietsen
Aankomst rond 17u in Hoek van Holland thv Grand Hotel (centrum Hoek van Holland).
Zondag 13/11
6u30: Inladen Bagage bus aan Grand Hotel
6:30 tot 7:45 uur Afhalen stuurbordjes
17:00: Vertrek bus van Den Helder - Knokke-Heist
We zijn momenteel met 22 deelnemers op de bus. Er kunnen er 36 mee!!! Dus wie nog vrienden strandbikers kent die willen meegaan laat het me weten.
Grtz
Barry
0475/807.804 of via E-mail: barry.sey@knokke-heist.be
We trekken weer met een ganse zak Wacky's en tientallen Vlamingen naar de mafste strandrace uit Holland.
We hebben een bus ingelegd naar ginder om alles wat te vergemakkelijken waarbij bikers van bevriende clubs ook kunnen meereizen met ons .
We vragen iedereen die meerijdt om vóór 1/11 50euro te storten op het Wacky rekeningnr. 001-5397434-42.
Het programma ziet er dan als volgt uit
Zaterdag 12/11
Afspraak om 13u aan de Molenhoek Westkapelle[/b][/u]- [/u][/b]
Inladen fietsen
Aankomst rond 17u in Hoek van Holland thv Grand Hotel (centrum Hoek van Holland).
Zondag 13/11
6u30: Inladen Bagage bus aan Grand Hotel
6:30 tot 7:45 uur Afhalen stuurbordjes
17:00: Vertrek bus van Den Helder - Knokke-Heist
We zijn momenteel met 22 deelnemers op de bus. Er kunnen er 36 mee!!! Dus wie nog vrienden strandbikers kent die willen meegaan laat het me weten.
Grtz
Barry
0475/807.804 of via E-mail: barry.sey@knokke-heist.be
-
zwiebertje
- Mountainbiker
Post by zwiebertje »
Ge kunt natuurlijk ook met de fiets terugkeren!!
Kwestie dat je zeker bent van ook eens tegenwind te rijden!
Denk dat ge hier zeker 90% kans hebt op meewind,de gemiddeldes lopen
soms op tot rond de 33 avs!!??
Monteer dus maar nen grote plateaux en houdt het weerbericht in de gaten...
die 10% kans.....
weet je wel??
Kwestie dat je zeker bent van ook eens tegenwind te rijden!
Denk dat ge hier zeker 90% kans hebt op meewind,de gemiddeldes lopen
soms op tot rond de 33 avs!!??
Monteer dus maar nen grote plateaux en houdt het weerbericht in de gaten...
die 10% kans.....
weet je wel??
-
spillie2006
- Mountainbiker