Za 27/08/2011 Roeselare :: BCH zaterdagrit

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Roeselarenaere
Mountainbiker

Post by Roeselarenaere »

jeffreydeclercq wrote:Passeert de tocht op zaterdag in Izegem of dichtbij? Ik zou graag inpikken op het Parcours.

Tx!
Hallo, de tocht passeert niet dicht bij Izegem, we gaan de andere richting op, ik denk dat het dichste punt voor u de start plaats (Expo hallen) zal zijn.

GRTZ
Roeselarenaere
Mountainbiker

Post by Roeselarenaere »

De foto's van de laatste voorbereidingen van vandaag: :-D
http://en.fotoalbum.eu/Roeselarenaere/a637298/slideshow

Momenteel ligt alles er goed bij :bounce: , hier en daar een plas maar zeker goed berijdbaar.
Fujibiker
Mountainbiker

Post by Fujibiker »

samen aanwezig met fujilady rond 12u15
2 fast 2 follow
Mountainbiker

Post by 2 fast 2 follow »

Deze avond nog rond 19u gestart een toerke en de blauwe pijlen tegengekomen. En zo het parcours wat gevolgd, hier en daar een pijl verdraaid en op 2 plaatsen lagen ze in de grond.
Morgen ochtend nog wa werk voor de boeg.
Tot ergens na Houthulst gevolgd en dan terug gekeerd langs de weg met den donkeren, gelukkig lichtjes bij maar die waren niet sterk genoeg om de off road stroken te blijven volgen.
Het parcours lag er gezien de afgelopen regenval goed bij, buiten enkele plassen (vooral na houthulst bos) maar overal goed te doen.
Mooi tochtje tot morgen rond 8u.

Greetz
2f2f
follow
Mountainbiker
Location: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago

Post by follow »

[quote="2 fast 2 follow"]Deze avond nog rond 19u gestart een toerke en de blauwe pijlen tegengekomen. En zo het parcours wat gevolgd, hier en daar een pijl verdraaid en op 2 plaatsen lagen ze in de grond.
Morgen ochtend nog wa werk voor de boeg.
Tot ergens na Houthulst gevolgd en dan terug gekeerd langs de weg met den donkeren, gelukkig lichtjes bij maar die waren niet sterk genoeg om de off road stroken te blijven volgen.
Het parcours lag er gezien de afgelopen regenval goed bij, buiten enkele plassen (vooral na houthulst bos) maar overal goed te doen.
Mooi tochtje tot morgen rond 8u.

Greetz
2f2f[/quote
das toch niet te doen é met die apen die pijlen verdraaien of op de grond smijten
en ken gezien dat er aan de decatlon ook lint door was aan de boane kant
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

Net het fietske gekuist. Vandaag ingepikt op het parcours ter hoogte van Houthulstbos. Mooie tocht, bevoorradingen zeer goed, alleen jammer van de hevige regen van de voorbije dagen (weken). Maar daar kan een organisatie jammer genoeg niets aan doen (we zijn er zelf ieder jaar de duupe van). Op de tweede bevoorrading nog een babbelke gedaan met Tram4 en zijn vrouwke, nadien richting huiswaarts de tocht verder gezet en redelijk ' de kop in' thuisgekomen met 71km op de teller.
't was dik in orde.

Tot morgen hé

http://users.telenet.be/Erikasbaaikers/
tram4
Mountainbiker

Post by tram4 »

jägermeister wrote:Net het fietske gekuist. Vandaag ingepikt op het parcours ter hoogte van Houthulstbos. Mooie tocht, bevoorradingen zeer goed, alleen jammer van de hevige regen van de voorbije dagen (weken). Maar daar kan een organisatie jammer genoeg niets aan doen (we zijn er zelf ieder jaar de duupe van). Op de tweede bevoorrading nog een babbelke gedaan met Tram4 en zijn vrouwke, nadien richting huiswaarts de tocht verder gezet en redelijk ' de kop in' thuisgekomen met 71km op de teller.
't was dik in orde.

Tot morgen hé
http://users.telenet.be/Erikasbaaikers/

Vandaag een heel mooi toerke gedaaan in Roeselare. Proficiat aan de parcourbuwers, het was picco bello!!!! =D> =D> =D> =D> En die plassen dat viel al bij al nog heel goed mmee. Men merrie deed vandaag ook de 65.
Bedankt mannen en tot morgen
spetterke
Mountainbiker

Leuk ritje

Post by spetterke »

Vandaag om 8u gestart voor ritje in eigen streek, alles goed berijdbaar en het beste uit de deze streek gehaald. =D> =D> =D>
buzze
Mountainbiker

organisatie ok, parkoer gelijk het weer

Post by buzze »

Vandaag gestart in Roeselare. Vooraf had ik al mijn twijfels over de streek en dit bleek niet ongegrond. Wat een saai parkoer! 70% bane en alle offroad stukken van die patatteveldachtige baantjes... Misschien is er inderdaad het beste uit de streek gehaald maar mij zien ze er niet meer.

Het stuk in de buurt van de "keuneleute" was eindelijk een beetje fun maar daar bleef het dan ook bij. Verder denk ik dat de tocht van 40km veel meer was. Geen teller op de fiets maar als ik 2u40 rijd over 40km moet ik dringend beginnen trainen... :lol:

De organisatie zelf was in orde. De pijltjes stonden wel telkens nogal laat zodat ik vaak in de remmen moest en terug draaien.

grtz
buzze
bart boskanter
Mountainbiker

Post by bart boskanter »

aan buzze: gelieve in het vervolg best weg te blijven... zeker als je 2u40 over 40km doet!
Geen enkele negatieve reactie: ik ken alle offroad in de streek en inderdaad alles eruit gehaald wat er voorhanden is!
Ook de inschrijving, bevoorradingen, uitpijling, bikewash en après waren super georganiseerd! Merci roeselare voor de 3 uur en 66km genieten!
Post Reply