Volgens offsort een hele mooie denk deze dit jaar wel eens te doen er zijn daar zeker 6 of 7 bevooradingen onderwegStrammerMax wrote:Toevallig gevonden op internet (foto's van een toertocht bekeken en als ik adressen van clubsites vind dan geef ik die altijd eens in). Hij stond wel al in de lijst!
www.mazysfunbikers.be
![]()
Kalender nachttochten
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Bossière - Mazy's Fun Bikers
een nieuwe nachtrit op de kalender is Gits op vrijdag 16 september.
Start van 16 tot 21 uur. Het is pas halfweg september, maar als je laat start....
vorig jaar heb ik die rit gereden in oktober in helse weersomstandigheden (regen, storm, defect voorlicht na een 20 tal km,...)
heb me enorm geamuseerd, die avond.
Start van 16 tot 21 uur. Het is pas halfweg september, maar als je laat start....
vorig jaar heb ik die rit gereden in oktober in helse weersomstandigheden (regen, storm, defect voorlicht na een 20 tal km,...)
- geitenboer
- Mountainbiker
Post by geitenboer »
marnoek wrote:een nieuwe nachtrit op de kalender is Gits op vrijdag 16 september.
een nachtrit die start om 16u amai moet al erg donker zijn dan
-
Offshore
- Mountainbiker
- Location: Cube Reaction Pro, Cube AMS Race 130 en ouwe Specialized Stumpjumper
Re: Bossière - Mazy's Fun Bikers
Is niet bijzonder zwaar of technisch, maar wel heel speciaal door de talloze bevoorradingen met straffe "sportdrank". Heb er daar in wankele toestand de eindmeet zien bereiken...patje2 wrote:StrammerMax wrote:Toevallig gevonden op internet (foto's van een toertocht bekeken en als ik adressen van clubsites vind dan geef ik die altijd eens in). Hij stond wel al in de lijst!
Volgens offsort een hele mooie denk deze dit jaar wel eens te doen er zijn daar zeker 6 of 7 bevooradingen onderweg
-
Offshore
- Mountainbiker
- Location: Cube Reaction Pro, Cube AMS Race 130 en ouwe Specialized Stumpjumper
Met Patje naar Steenvoorde getrokken. NTT startte eigenlijk op Ryveld. Verre verplaatsing, maar de moeite waard. Casselberg langs alle kanten ontdekt. En in droge omstandigheden. Wij zijn het in Vlaams-Brabant de jongste tijd anders gewend. Vijf euro voor 35 km, bevoorrading, T-shirt, sandwich en consumptie
.
-
Offshore
- Mountainbiker
Met Patje naar Steenvoorde getrokken. NTT startte eigenlijk op Ryveld. Verre verplaatsing, maar de moeite waard. Casselberg langs alle kanten ontdekt. En in droge omstandigheden. Wij zijn het in Vlaams-Brabant de jongste tijd anders gewend. Vijf euro voor 35 km, bevoorrading, T-shirt, sandwich en consumptie
.
Inderdaad heel blij van de verplaatsing naar Steenvoorde Ryveld om naar mijn mening de zwaarste en meest technise ntt van het jaar te gaan rijden. Op elke helling er veel zien te voet naar boven gaan. Er waren zelf afdalingen waar er te voet gegaan werd.
Deze week nog Gits, Niederkorn(lux), Staden en Bever bij gezet in de ntt kalender
Deze week nog Gits, Niederkorn(lux), Staden en Bever bij gezet in de ntt kalender
-
Offshore
- Mountainbiker
Vorige week met Patje de "verre reis" naar Libin ondernomen. Prachtorganisatie! Schitterende ontvangst ! Constant in het bos, 460 hm op 28 km. Patje was niet voldaan en heeft dan nog maar eens de kleine lus extra gereden.
Na Maissin en Arville is de "Heilige Nachtdrievuldigheid" van Our, Lomme en Lesse compleet!
Na Maissin en Arville is de "Heilige Nachtdrievuldigheid" van Our, Lomme en Lesse compleet!
-
wortelstoemper
- Mountainbiker
Post by wortelstoemper »
Het was precies minder dan 28km?De bevoorrading was halverwege maar we vonden dat de 2de helft voorbij'gevlogen' is.Of hebben we een pijltje gemistOffshore wrote:Vorige week met Patje de "verre reis" naar Libin ondernomen. Prachtorganisatie! Schitterende ontvangst ! Constant in het bos, 460 hm op 28 km. Patje was niet voldaan en heeft dan nog maar eens de kleine lus extra gereden.
Zoals offshore al aanhaalde heb ik daar de bijde afstanden gedaan kwam op net geen 44km (28.6 en 15.2km) er was na de ravi nog een splitsing en je kwam ook ergens 2x tegenover elkaar uit het bos mischien hier bij ergens gemist op bijde omlopen was de bevoorading ongeveer in het midden Ben op de grote wel 1X een pijltje voorbij gevlogen (bergaf) maar deze trak stopte na ongeveer 200m dus een 400m minder Op de grote toer lag er op 5km voor het einde een vrij lange bekliming met en een heel stijl maar breed stukje in je kwam boven op 2km voor het einde waar bijde toeren terug bij elkaar kwamen Op de klijne toer was deze heling ongeveer 1km langwortelstoemper wrote:Het was precies minder dan 28km?De bevoorrading was halverwege maar we vonden dat de 2de helft voorbij'gevlogen' is.Of hebben we een pijltje gemistOffshore wrote:Vorige week met Patje de "verre reis" naar Libin ondernomen. Prachtorganisatie! Schitterende ontvangst ! Constant in het bos, 460 hm op 28 km. Patje was niet voldaan en heeft dan nog maar eens de kleine lus extra gereden.