Herentals - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
-
kastelonfire
- Mountainbiker
Post by kastelonfire »
Net de drie lussen gedaan. Vooral de rode lus (Herentals) had veel plassen, maar die heeft dan ook de meeste hoogte-meters, dus die zou ik zeker niet schrappen.
Onder het moto 'vuil word ik toch' ben ik de eerste 5 plassen volle snelheid doorgevlamd, en dan maken de volgende 50 plassen geen verschil meer. Zeker goede fun gehad en idd, 24u geen regen kan al een enorm verschil maken op dit parcours.
Onder het moto 'vuil word ik toch' ben ik de eerste 5 plassen volle snelheid doorgevlamd, en dan maken de volgende 50 plassen geen verschil meer. Zeker goede fun gehad en idd, 24u geen regen kan al een enorm verschil maken op dit parcours.
- Hans wynants
- Mountainbiker
Post by Hans wynants »
ik zou ook eens willen gaan testen... geraak er niet. morgen huwelijksverjaardag en mag ni vant vrouwke 
-
K&Jprojects
- Mountainbiker
Post by K&Jprojects »
Er vroegen mij laatst wat mensen hoe de route in Herentals eruit ziet en of deze de moeite is.
Bij deze zet ik dan maar de link naar ons filmpje.
Het is niks speciaals, maar het laat u wel goed zien hoe de route was!
http://vimeo.com/28143689
Bij deze zet ik dan maar de link naar ons filmpje.
Het is niks speciaals, maar het laat u wel goed zien hoe de route was!
http://vimeo.com/28143689
- Hans wynants
- Mountainbiker
Post by Hans wynants »
als ik de mogelijkheid zie ga ik morgen mits goed weer ook nog eens rijden in herentals. is lang geleden. zou eigenlijk op de baan moeten trainen maar het bos roept. 
Het water is zeker en vast nog niet weg getrokken,heb vandaag de groen-rode gedaan. Men bike en ik zaten van kop tot teen onder een dikke laag slijk. Men vriendin keek al raar bij men thuiskomst.
Vooral de rode is zeer nat. Maar heb me wel rot geamuseerd,was men eerste keer in herentals en ga nog dikwels terug komen... Die singel tracks van de groene die kronkelden door de herentals bossen waren zalig. Op 1 punt ben ik even de mist in gegaan en dat was aan paaltje 48 van de rode aan dat baantje naast het spoor,daar moet je rechts omhoog het bos in (dat klimmetje met die tredes) en als je boven bent dan staat er een pijl naar links en naar rechts
. Daar moet je dus het rechtse (paal 49) volgen maar dat linkse wees wel naar een uitdagende klim. Weet er per toeval iemand of dit een verbindings rit naar een andere route is ofzo? Of gewoon een extra lus of route? Er staat K9 onder dat pijltje geschreven...
iemand die er niet aan uit kan...
iemand die er niet aan uit kan...