Zo 28/08/2011 Grasheide / Putte :: 8ste KWB Beweegt MTB Toch

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
pm
Mountainbiker

Grasheide KWB BEWEEGT mountainbiketocht op zondag 28/08/2011

Post by pm »

KWB GRASHEIDE

“ BEWEEGT “ 8ste editie

ZONDAG 28 AUG 2011

- MOUNTAINBIKE: 40 of 55 KM

WAAR : PAROCHIEZAAL GRASHEIDE

VERTREK : 08H00 – 15H00

INSCHRIJVINGEN :

Bikers : kwb-leden 2 €, niet leden 3 €
kinderen (-12j) gratis

Info : 0473 99 32 61
patje2
Mountainbiker

Post by patje2 »

Heb hier verleden jaar gereden en een leuk toertje ga dit jaar zeker terug komen
pm
Mountainbiker

Post by pm »

Dit jaar hebben we het parcours nog op een aantal plaatsen aangepast zodat we u nog een betere MTB-tocht kunnen aanbieden dan de vorige edities. Bij ons kan je wel geen hoogtemeters vinden maar we bieden u een wisselende tocht aan met veel single tracks en dit afgewisseld met een aantal technische stukken.
g-works
Mountainbiker

Post by g-works »

Ik kom zeker af met een aantal collega's, het is elk jaar een zeer leuke tocht .( ook achteraf )
Parcour bouwers Luc B. en Wim B. doen elk jaar hun best om genoeg afwisseling in deze TT te brengen .
Hopelijk blijft het droog en kan er na de tocht wat nat in .
2Special
Mountainbiker

Post by 2Special »

Het is zeer lang geleden dat ik nog op een fiets gezeten heb, maar ik zal mij eens in gang trekken zie.

Hopelijk met ne lekkere donkeren aan het einde!
schuppe
Mountainbiker

Post by schuppe »

Zal het parcour na de eventuele regen van vrijdag nog altijd redelijk berijdbaar zijn?
patje2
Mountainbiker

Post by patje2 »

Ik vertrek na 14u is de bev nog open onderweg of krijg ik deze weer aan de start mee zoals verleden jaar?

Omgeving Putte, Keerbergen en Haacht is er veel zandgrond dus die kan wel wat water opslorpen. Weet wel niet of ze de zelfde richting uit gaan als verleden jaar.
g-works
Mountainbiker

Post by g-works »

schuppe wrote:Zal het parcour na de eventuele regen van vrijdag nog altijd redelijk berijdbaar zijn?
volgens de info die ik gehad heb valt het wel mee, je kan naast de grote plassen rijden.
zondag word het droog en zal het goed te doen zijn .
pm
Mountainbiker

Post by pm »

inschrijven kan inderdaad tot 15h00, weliswaar krijg je de bevoorrading al onmiddellijk mee bij de start.

dinsdag hebben we de mtb tocht nog verkend, en buiten wat grote plassen zijn we overal kunnen passeren. afhankelijk van de hoeveelheid regen die ze geven voor vrijdag, zal het parcours wel wat vettiger zijn dan de vorige jaren, maar we moeten zeker geen aanpassingen doen.

het uitgetekende traject loopt voor 80 % over hetzelfde parcours. de nieuwe stroken geven wel nog een meerwaarde aan het parcours.
schuppe
Mountainbiker

Post by schuppe »

mooi zo, ik kom af!
Post Reply