Pronghorn PR-6XC ISP

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

greenie wrote:
Ik heb er momenteel nog maar een goede 50 kilometer mee gereden (heb nog wat andere bikes staan) maar dit rijdt echt super. Het is een redelijk compacte fiets waarbij je meteen voelt dat het om snelheid en rendement gaat. Bergop is dit een raket, bergaf, ... tja bergaf he. :wink: Sturen is super, gaat heerlijk nerveus.
50km is dat niet wat weinig om een degelijk idee te hebben wat deze bike waard is ? Persoonlijk kan ik maar een idee geven als ik daarmee enkele verschillende parkoers heb gedaan onder verschillende omstandigheden.

Rotor q-rings blijven op mijn verlanglijstje staan.
Had je hier voor deze bike ook al ervaring mee?

Het frame vind ik meer dan licht genoeg. Zou persoonlijk geen vertrouwen hebben in een frame van 900gr.

Die naven vind ik :drunk: .
micka
Mountainbiker

Post by micka »

waar is dat frame te koop in belgenland ?
Vind hem zoals hij nu is super .
greenie
Mountainbiker

Post by greenie »

@ Dr Gonzo - 50 km is inderdaad te weinig om een grondig oordeel te vellen, maar langs de andere kant: na 10 km voel je al of een bike goed of slecht, traag of snel is, hoor. Ik had de hardtail al eerder getest, enne .... ik heb wel wat ervaring in bikes testen. Alle onderdelen -met uitzondering van de wielenset- die gebruikt zijn, heb ik reeds meerdere keren getest, dus ook daarvan weet ik wat ze waard zijn. Geloof me, die afmontage is er niet toevallig gekomen, die is gebaseerd op mijn eigen persoonlijke gebruikservaringen.

Omdat het Rotor 3D+ crank op zich laat wachten, heb ik deze Agilis uit één van mijn andere bikes genomen. Ik rij al bijna anderhalf jaar rond met Q-rings, daar ben ik echt super tevreden van. Zodra de 3D geleverd is, gaat deze Agilis terug naar de andere bike.

@ micka: frame is niet te koop in België (lekker exclusief 8) ), maar ik heb heel goede contacten met de importeur. Dus, als je echt interesse hebt, wil wel eens informeren. Stuur daarvoor maar een PB.
greenie
Mountainbiker

Post by greenie »

DPD had een kadootje (nou ja) mee.
Rotor S3X stuur.

Image

Image

We zijn er bijna. Nog esi grips en Rotor 3D+ en de bike is af (tot ik weer iets anders vind, natuurlijk).
stefaan_mtb
Mountainbiker

Post by stefaan_mtb »

echt mooi afgewerkt !!

BTW Is mooi voorbeeld voor mij =P~
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

greenie wrote:DPD had een kadootje (nou ja) mee.
Rotor S3X stuur.
Te duur en te smal , voor dat budget heb je wel iets anders vind ik.
Vind ook de kleuren erover maar over kleuren en smaken...
sailor
Mountainbiker
Location: stevens manic 2011, specialized rockhopper pro (muddy)

Post by sailor »

das ne knal velo jonge...!!! =D>

super
ridley
Mountainbiker

Post by ridley »

Prachtig frame!
MirFlash
Mountainbiker

Post by MirFlash »

greenie wrote:... frame is niet te koop in België (lekker exclusief 8) ), maar ik heb heel goede contacten met de importeur...
:roll: Contradictio in terminis
greenie
Mountainbiker

Post by greenie »

MirFlash wrote:
greenie wrote:... frame is niet te koop in België (lekker exclusief 8) ), maar ik heb heel goede contacten met de importeur...
:roll: Contradictio in terminis
Ja en neen. Benelux importeur zit in Nederland en er zijn -voorlopig althans- geen dealers in België. Dus, enkel te koop via Nederland :-)
Post Reply