naar het gardameer wie wil er nog mee.
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- IvanIvankov
- Mountainbiker
Post by IvanIvankov »
Ik ben ook wel geïnteresseerd. Ik ben nog student dus midden september lijkt mij het beste te lukken (ik zou eens precies moeten kijken wanneer mijn (mogelijke) herexamens vallen).
-
stevy
- Mountainbiker
- Location: "specialized stumpjumper 29" "Turner SUltan" "cannondale Six"
Hoi,
de tijd begint te dringen. wie wil er nu eigenlijk echt mee en welke datum. Ik wil eventueel ook in les deux alpes gaan rijden. Het liefst wil ik zoveel mogelijk omlaag rijden maar van een bergje ben ik ook niet vies maar dan gaat het wat langzamer he. ik ben geen prof en wil er een aangename rit van maken niet racen om de snelste te zijn.
grts Stevy
de tijd begint te dringen. wie wil er nu eigenlijk echt mee en welke datum. Ik wil eventueel ook in les deux alpes gaan rijden. Het liefst wil ik zoveel mogelijk omlaag rijden maar van een bergje ben ik ook niet vies maar dan gaat het wat langzamer he. ik ben geen prof en wil er een aangename rit van maken niet racen om de snelste te zijn.
grts Stevy