Houffamarathon 2011

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

black levi wrote:Het is er nu blijkbaar zonnig...
Hier is het nu ook volop zon, half uur geleden zag het hier nog zwart uit... ;-)
BelAir_500
Mountainbiker

Post by BelAir_500 »

hopelijk blijft het droog en is de ondergrond niet TE vettig en waterig

in achouffe genoeg afgezien en mijn bike ook, voor veel euros aan stukken (alles versleten door die modder)
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

BelAir_500 wrote:hopelijk blijft het droog en is de ondergrond niet TE vettig en waterig

in achouffe genoeg afgezien en mijn bike ook, voor veel euros aan stukken (alles versleten door die modder)
I second that :roll:

Langs de andere kant: zo'n chrono's blijf je je wel lang herinneren, net omwille van de miserie :lol:
BelAir_500
Mountainbiker

Post by BelAir_500 »

Kristof Huyck wrote:
BelAir_500 wrote:hopelijk blijft het droog en is de ondergrond niet TE vettig en waterig

I second that :roll:

Langs de andere kant: zo'n chrono's blijf je je wel lang herinneren, net omwille van de miserie :lol:
daar zeg je zoiet ;-)

op de moment zelf is het zalig,achteraf is het balen :p
slijkplaat
Mountainbiker

Post by slijkplaat »

iemand een idee of er iets voorzien is voor volgers ?
mijn broer doet de M marathon mee en zou graag onderweg enkele keren hem willen zien +drinken geven .
BelAir_500
Mountainbiker

Post by BelAir_500 »

slijkplaat wrote:iemand een idee of er iets voorzien is voor volgers ?
mijn broer doet de M marathon mee en zou graag onderweg enkele keren hem willen zien +drinken geven .
check de website

je kunt elke meter volgen als je wilt

grtz
Signer
Mountainbiker

Post by Signer »

MTBiker from Berendrecht wrote:
en tuurlijk met de 29er ,sedert dak hem heb staat de 26" stil
--- ben ook aan het kijken voor nen 29er, maar wil er eerst eentje serieus proberen (niet een tourke rond de kerk).

Eenmaal beslist, vrees ik dat mijn 26er ook in de schuur zal blijven staan... :-)
Idd, :lol: :lol: ikke een bulls 29er copperhead gekocht als toevoeging bij mijn fully cube stereo.
Sedert de aankoop van mijn copperhead plus heeft de cube geen meter meer gereden.
Momenteel nog in Swiss,met de 29er :-D :-D :-D :-D en indien op tijd thuis rijd ik de houffamarathon.
gedewe
Mountainbiker

Post by gedewe »

slijkplaat wrote:iemand een idee of er iets voorzien is voor volgers ?
laatste bevoorrading is juist buiten houffa ,heel goed bereikbaar ,andere wss ook
R1ALAIN
Mountainbiker
Location: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC

Post by R1ALAIN »

Zou het te doen zijn met Racing Ralph 's 2.25 ? Deze liggen momenteel tubeless met NoTubes, maar kheb nog een nieuw setje Noby Nicks 2.1 liggen.
Ik ken zeer goed Murphy, dus ik zit met wat vrees dat ik misschien de NN niet dicht krijg met NoTubes. Altijd als ik op laatste nippertje iets verander, slaat het noodlot toe :roll:
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

ik heb vorige week ook met de rara tubeless gereden in achouffe en nergens probs gehad :wink:
Post Reply