Ik zal mijn best doen, team-mate. De bike is nog niet terug op punt gesteld na ons clubweekend in vielsalm...Wowtre wrote:Voila zoals beloofd een seitje.
Ik rij zondag mijn "Werchter" tour. Start om 8u aan de trianonbrug.
Omgeving Mechelen
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Hi all!
Ik woon ook - weliswaar nog maar pas - in Muizen en mountainbike sinds een half jaar. Aangezien ik nog niet veel ken in de buurt, zou ik graag eens willen meerijden. Deze zondagochtend past me echter niet...
, maar normaal gezien mogen zondagochtenden rond 8u geen probleem zijn. Omdat ik vroeger in Noord-Antwerpen woonde, ken ik dus ook geen bikers uit de weide Mechelse omgeving.
Qua niveau weet ik echt niet hoe ver ik sta, maar de beste manier om dat uit te vinden is eens meerijden zeker!
Ik ben 23 jaar oud.
Cya!
Ik woon ook - weliswaar nog maar pas - in Muizen en mountainbike sinds een half jaar. Aangezien ik nog niet veel ken in de buurt, zou ik graag eens willen meerijden. Deze zondagochtend past me echter niet...
Qua niveau weet ik echt niet hoe ver ik sta, maar de beste manier om dat uit te vinden is eens meerijden zeker!
Cya!
- Wowtre
- Mountainbiker
- Location: Hilset Ti Rohloff & Chamizo E-Lite LX-XT Crossmax-XL
haha die jonge gasten toch! laatst stonden wij er met vier man na een trouwpartij de vorige dag. Ons normaal startuur is 8u en in de zomer is dat al eens wat vroeger.Jordi_02 wrote:Hallo Wowtre, interesse wel, maar zo vroeg man! Ons jeugdhuis in Perk sluit om 2.30u...da ganie hoor. Manmanman, moest het nu tegen 11u zijn...Wowtre wrote:Yo! gasten
toch niet veel interesse blijkbaar? als er niemand reageert vertrek ik wel iets vroeger en ga er niet staan wachten.
BTW: zondag starten we met z'n drieen om 7u30 aan de kerk te weerde
- scott racer
- Mountainbiker
Post by scott racer »
Er is ook nog het militair domein aan de zavelberg in Kateleine maar das ook maar ne scheet groot
.
Geef mij maar Ardennen ofzo.
Geef mij maar Ardennen ofzo.