Doe zo verder, ne dikke
Zo 21/08/2011 Aarschot :: Forest Marathon
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Toffe tocht in een voor mij bekende streek. Wat nieuwe zaken en dikwijls de gekende wegen eens in de tegenovergestelde richting. Een geslaagde 65 km (+20 heen en terug).
Wat aan de warme kant wel, had ik vanmorgen niet meteen verwacht.
Minpuntje is dat er precies iemand gaan lopen is met mijn bar end plugs: alle twee weg. Eentje zou nu nog wel kunnen, maar alle twee is me verdacht. Voor mij dus graag ook een bewaakte fietsparking
Wat aan de warme kant wel, had ik vanmorgen niet meteen verwacht.
Minpuntje is dat er precies iemand gaan lopen is met mijn bar end plugs: alle twee weg. Eentje zou nu nog wel kunnen, maar alle twee is me verdacht. Voor mij dus graag ook een bewaakte fietsparking
- Trekkie 800
- Mountainbiker
- Location: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9
Post by Trekkie 800 »
Eigenlijk al 3 maanden niet meer fatsoenlijk gereden. Vandaag naar hier afgezakt voor de 65. Heb ze uitgereden maar was toch choco op het laatst. Tof parkoer zoals meestal in deze streek. Veel bekende stukken omgekeerd gereden. Geen druppel regen gemerkt. Wel wat plassen enzo maar met een goeie poets en wasbeurt is dit ook al opgelost. Mijn eigen weer vreed goe geamuseerd wat me weer goesting geeft om meer te gaan crossen. Tot de volgende keer !
- MTBiker from Berendrecht
- Mountainbiker
Post by MTBiker from Berendrecht »
Weer lekker genoten van de 85km gisteren.
Bedankt (opnieuw) aan de schitterende organisatie.
Bepijling was super, parcours ook!
Tot de volgende.
MTBiker
Bedankt (opnieuw) aan de schitterende organisatie.
Bepijling was super, parcours ook!
Tot de volgende.
MTBiker
-
technicalman
- Mountainbiker
Post by technicalman »
De forest-bikers zijn een organisatie van wielerbond vlaanderen en niet van vwb.joske uit breda wrote:Vandaag een schitterende tocht gereden bij jullie. Gekozen voor 65km. Perfect uitgezet.voldoende signalen op gevaarlijke plaatsen.goede bevoorrading.t Een minpunt moet ik kwijt en dat is dat mijn ntfu fietskaart aan de INSCHRIJVING domweg werd geweigerd terwijl er toch een samenwerking is tussen VWB en Ntfu..
Er zijn altijd wel verschillende regels tussen die bonden.
Wbv.kon geen garantie geven dat u met die kaart verzekerd bent.
Hierbij deze rechtzetting.
Groetjes
- joske uit breda
- Mountainbiker
Post by joske uit breda »
Bedankt voor uw antwoord hierover. Ik zal mij vergist hebben bij het aanschouwen van de pijlen achteraf. Geel/zwart met daaronder de afkorting van uw bond weergegeven. Mijn excuses hiervoor. Nogmaals jullie hadden een pittige tocht georganiseerd. Tot de volgende keer. Wel sluit ik me aan bij degenen die u verzoeken om de volgende keer een bewaakte fietsenstalling te regelen. Tot de volgende tocht.technicalman wrote:De forest-bikers zijn een organisatie van wielerbond vlaanderen en niet van vwb.joske uit breda wrote:Vandaag een schitterende tocht gereden bij jullie. Gekozen voor 65km. Perfect uitgezet.voldoende signalen op gevaarlijke plaatsen.goede bevoorrading.t Een minpunt moet ik kwijt en dat is dat mijn ntfu fietskaart aan de INSCHRIJVING domweg werd geweigerd terwijl er toch een samenwerking is tussen VWB en Ntfu..
Er zijn altijd wel verschillende regels tussen die bonden.
Wbv.kon geen garantie geven dat u met die kaart verzekerd bent.![]()
Hierbij deze rechtzetting.
Groetjes