Zo 21/08/2011 Aarschot :: Forest Marathon

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Bruno1980
Mountainbiker

TT

Post by Bruno1980 »

Ook voor de 65 km gekozen. Tof parcour, goed bepijld, gevaren ook goed aangeduid, goede bevoorradingen (niets te kort), veel zon 8) .
Kortom alle ingrediënten voor een schitterende tocht.
Tot volgend jaar!!
Gino79
Mountainbiker

Post by Gino79 »

Ook voor de 65 gegaan vandaag.
Een schitterende tocht, goede bevoorradingen, prima bepijld....

Volgend jaar mss een bewaakte fietsstalling, zoals al gezegd hier.

Doe zo verder !!
soapwater
Mountainbiker

Post by soapwater »

wij hebben de 45km gereden vandaag.
Beetje te laat vertrokken en dus ook laat aangekomen. Maar het was een prachtige rit. Veel variatie en prima bepijling. Ik probeer er volgende keer zeker weer bij te zijn, dan voor een langere afstand...
jakke-pompier
Mountainbiker

Post by jakke-pompier »

Goeie tocht, zoals elk jaar.
Weer een paar toffe nieuwe dingen er in gestoken. Doe zo verder zou ik zeggen.

Volgend jaar bewaakte fietsstalling zou geweldig zijn.
En de verwarming een paar graden minder en die wolken en regen 's morgens weg.
Gertje666
Mountainbiker

Post by Gertje666 »

Heeft er iemand de 85km of de 65 km op gps staan???
(2keer ketting (KMC gold)over en zou TT nog is graag doen)
Mr.Rookie
Mountainbiker

Post by Mr.Rookie »

Vandaag de 65km gereden en zeker de moeite. Eenmaal fout gereden (afslag rechts) en kreeg toen een bordje met de tekst u bent te ver keer terug =D> .
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

Gertje666 wrote:Heeft er iemand de 85km of de 65 km op gps staan???
(2keer ketting (KMC gold)over en zou TT nog is graag doen)
Ik heb de 85 km.
Wald Herr
Mountainbiker

Post by Wald Herr »

joske uit breda wrote:Vandaag een schitterende tocht gereden bij jullie. Gekozen voor 65km. Perfect uitgezet.voldoende signalen op gevaarlijke plaatsen.goede bevoorrading.t Een minpunt moet ik kwijt en dat is dat mijn ntfu fietskaart aan de INSCHRIJVING domweg werd geweigerd terwijl er toch een samenwerking is tussen VWB en Ntfu..

[-X
tja, als ik hier just over de grens gaan, wordt mijn VWB-kaart soms ook geweigerd ! :wink: mo het ga over een euroke, het heeft je veel meer aan naft gekost om van Breda in Aarschot te graken he 8)
Enne : prachtige TT, perfect uitgepijld, goei beveiliging met die blauw afspanningen na een afdaling en heel wa nieuw strookskes derin =D> =D>
rubber-12
Mountainbiker

Post by rubber-12 »

In het heenrijden kom ik altijd voorbij Medussa, ik moet daar altijd lachen, lelijke dingen dat ze daar hebben #-o.
Een stuk later gestart dan de bedoeling was, te laat vertrokken en wegenwerken (wanneer is dat daar eindelijk gedaan?).
Vertrokken voor de 85 km, maar de vochtige hitte speelde me parten. Aan de eerste bevoorrading stond ik gewoon te lekken van het zweet.
In zo'n omstandigheden geeft Sven Nijs altijd op, dus dat ging ik niet doen.
Wel de tweede afslag gekozen voor de 65 km, de beentjes wilden niet goed genoeg mee.
Prima parcours, de vettigheid viel goed mee. De afwezigen hadden ongelijk.
Prima bepijling, maar de afstand voor de bocht was niet altijd gelijk. Soms een dikke 50 m ervoor, soms echt vlak ervoor. Regelmatig ferm moeten remmen om de afslag niet te missen.
Eén keer het bordje 'terug, u bent te ver' nodig gehad.
Het parcours lag er met momenten een stuk zwaarder bij dan de Hagelandse Chrono. Nogal wat bikers hadden zich erop miskeken. Na de laatste bevoorrading kwam er mij één voorbij, een paar kilometer verder stond ie geparkeerd :-D .
Voor alle zekerheid maar een dikke slof vooraan (Fat Albert), het evenwicht met de RaRa achter was dan wel zoek, maar als Sam Hill soms met een semi-slick achteraan rijdt, moet het voor mij ook wel gaan zeker.
Voorkant geeft geen krimp, achterkant zwabbert er wat achteraan.

Broodje an den aprés en een cola en huiswaarts.
Vedette
Mountainbiker

Post by Vedette »

vandaag ook afgezakt naar Aarschot. Onderweg regen en het beloofde stevig te worden.
Door wat maagproblemen afgelopen dagen gekozen voor de 65.
Schitterend parcours. Ik heb al veel in de streek gereden en deze tocht doet toch weer enkele nieuwe stukskes aan.
Goede afpijling, bv was ok. Alleen de douches konden iets beter; het water liep langs de deur naar buiten en was koud. Nu gezien de laffe weersomstandigheden was dat nog geen echte ramp.
Dikke proficiat aan de organisatie en tot volgend jaar.
Post Reply