Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
blade
Mountainbiker

Post by blade »

allee ik ben content dat ik ga rijden ben :wink: maar de laatste 10km,(weeral)begon ik toch zwaar billen te krijgen ze :lol: maar voor de rest was het toch op sommige plekken ,voor mij toch :roll: meer als zwaar genoeg, volgende week vrees ik ervoor om te gaan rijden :oops:
el stevo
Mountainbiker

Post by el stevo »

How how, het is hier stil in't verlof.
Het was wreed plezant in aarschot. Heel veel bospassages met veel op en af en links en rechts en af en toe ook eens gewoon rechtendoor.
Ik heb goed doorgetrokken om de pijn, die ik nu zondag ongetwijfeld zal voelen, al een beetje gewoon te worden. Dit was goed gelukt, want op het einde had ik voldoende pijn, maar toen had ik al 90 km op de teller.

Gaat er nu eigenlijk nog iemand naar houffa, want dat is me hier niet echt duidelijk? :-D
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

el stevo wrote:How how, het is hier stil in't verlof.
Het was wreed plezant in aarschot. Heel veel bospassages met veel op en af en links en rechts en af en toe ook eens gewoon rechtendoor.
Ik heb goed doorgetrokken om de pijn, die ik nu zondag ongetwijfeld zal voelen, al een beetje gewoon te worden. Dit was goed gelukt, want op het einde had ik voldoende pijn, maar toen had ik al 90 km op de teller.

Gaat er nu eigenlijk nog iemand naar houffa, want dat is me hier niet echt duidelijk? :-D
Leuk ritje geweest blijkbaar =D> Ik heb de TT'en gemist maar in Italie heb ik wel eens kunnen proeven van de Alpen ... I like it !!

Ik ga niet naar Houffalize gaan :-( Tijdens vakantie een ontsteking opgelopen aan mijn buikspieren :-(
Zondag ga ik op mijn gemak een ritje doen in Kokejane eens zien wat't geeft. 8)
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

Ik ga naar Houffalize, maar ik heb nog niet beslist welke afstand ik ga rijden :-)
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Ook aanwezig in Houffalize. Heb mij ingeschreven voor de L Marathon.

Ola jan heb je uw buikspieren teveel getraind? Is wel redelijk pijnlijk hé. Beterschap.
erwin.91
Mountainbiker

Post by erwin.91 »

flaming_jakke wrote:
el stevo wrote:How how, het is hier stil in't verlof.

Leuk ritje geweest blijkbaar =D> Ik heb de TT'en gemist maar in Italie heb ik wel eens kunnen proeven van de Alpen ... I like it !!

Ik ga niet naar Houffalize gaan :-( Tijdens vakantie een ontsteking opgelopen aan mijn buikspieren :-(
Zondag ga ik op mijn gemak een ritje doen in Kokejane eens zien wat't geeft. 8)
Voor mij ook geen Houffamarathon.
Ik ga zondag ook naar Kokejane.
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

laagvlieger wrote:Ook aanwezig in Houffalize. Heb mij ingeschreven voor de L Marathon.

Ola jan heb je uw buikspieren teveel getraind? Is wel redelijk pijnlijk hé. Beterschap.
Bekken stond wat scheef en hierdoor de rechter buikspieren overbelast en ontstoken #-o Is idd wel wat pijnlijk :oops:

Veel plezier in Houffalize en SMILE als jullie een camera zien hé ! Ik wil mooie foto's zien :drunk:
erwin.91
Mountainbiker

Post by erwin.91 »

Zoals eerder al gezegd ga ik Zondag naar Kokejane voor de 80km,
ik zou daar ter plaatse willen starten om 8.00uur.
Wie mee gaat laat maar horen.
el stevo
Mountainbiker

Post by el stevo »

Kristof Huyck wrote:Ik ga naar Houffalize, maar ik heb nog niet beslist welke afstand ik ga rijden :-)
laat iet weten als je keuze is gemaakt hé. Ik ga voor de 90 km, maar hou wel de buienradar wat in het oog. Wanneer er te veel modder is, verkies ik de 70. Rijden we weer samen?
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

erwin.91 wrote:Zoals eerder al gezegd ga ik Zondag naar Kokejane voor de 80km,
ik zou daar ter plaatse willen starten om 8.00uur.
Wie mee gaat laat maar horen.
Is ok voor mij ! :bounce:
Post Reply