Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
How how, het is hier stil in't verlof.
Het was wreed plezant in aarschot. Heel veel bospassages met veel op en af en links en rechts en af en toe ook eens gewoon rechtendoor.
Ik heb goed doorgetrokken om de pijn, die ik nu zondag ongetwijfeld zal voelen, al een beetje gewoon te worden. Dit was goed gelukt, want op het einde had ik voldoende pijn, maar toen had ik al 90 km op de teller.
Gaat er nu eigenlijk nog iemand naar houffa, want dat is me hier niet echt duidelijk?
Het was wreed plezant in aarschot. Heel veel bospassages met veel op en af en links en rechts en af en toe ook eens gewoon rechtendoor.
Ik heb goed doorgetrokken om de pijn, die ik nu zondag ongetwijfeld zal voelen, al een beetje gewoon te worden. Dit was goed gelukt, want op het einde had ik voldoende pijn, maar toen had ik al 90 km op de teller.
Gaat er nu eigenlijk nog iemand naar houffa, want dat is me hier niet echt duidelijk?
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Leuk ritje geweest blijkbaarel stevo wrote:How how, het is hier stil in't verlof.
Ik ga niet naar Houffalize gaan
Zondag ga ik op mijn gemak een ritje doen in Kokejane eens zien wat't geeft.
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
Ik ga naar Houffalize, maar ik heb nog niet beslist welke afstand ik ga rijden 
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Ook aanwezig in Houffalize. Heb mij ingeschreven voor de L Marathon.
Ola jan heb je uw buikspieren teveel getraind? Is wel redelijk pijnlijk hé. Beterschap.
Ola jan heb je uw buikspieren teveel getraind? Is wel redelijk pijnlijk hé. Beterschap.
Voor mij ook geen Houffamarathon.flaming_jakke wrote:Leuk ritje geweest blijkbaarel stevo wrote:How how, het is hier stil in't verlof.
Gaat er nu eigenlijk nog iemand naar houffa, want dat is me hier niet echt duidelijk?Ik heb de TT'en gemist maar in Italie heb ik wel eens kunnen proeven van de Alpen ... I like it !!
Ik ga niet naar Houffalize gaanTijdens vakantie een ontsteking opgelopen aan mijn buikspieren
![]()
Zondag ga ik op mijn gemak een ritje doen in Kokejane eens zien wat't geeft.
Ik ga zondag ook naar Kokejane.
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Bekken stond wat scheef en hierdoor de rechter buikspieren overbelast en ontstokenlaagvlieger wrote:Ook aanwezig in Houffalize. Heb mij ingeschreven voor de L Marathon.
Veel plezier in Houffalize en SMILE als jullie een camera zien hé ! Ik wil mooie foto's zien
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Is ok voor mij !erwin.91 wrote:Zoals eerder al gezegd ga ik Zondag naar Kokejane voor de 80km,
ik zou daar ter plaatse willen starten om 8.00uur.
Wie mee gaat laat maar horen.