De bruine "Ter dolen" was anders ook wel goedMETTESC wrote:Al bij al , Blonde "Ter dolen" was zeer lekker achteraf met vriendelijke bediening.
Zo 21/08/2011 Helchteren :: Ter Dolen Fietshappening
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Da kan kloppen ja.flipp wrote:Hoewel ik u nog nooit heb ontmoet denk ik dat ge mij zijt tegengekomen. Gij rijdt nu met een witte turner en had ne zwarte short aan.kawa wrote:Heb 'm ook gereden.
Pas ingeschreven om iets voor 11, ben op heel de tocht maar een paar man tegengekomen.
Ik stond met ne kameraad halverwege wat te eten bijna waar de Cambatocht van Genk begint en had een bruine short aan.
Ik ben twee man tegengekomen die langs de kant stonden..
Ik heb twee keer een afslag gemist, één keer bijna en één keer hadden snodaards een pijltje omgedraaid.Edlisjas wrote:Ik vond de bepijling verre van slecht ...
Ik wil gerust aannemen dat er sommigen zijn die erin slagen om niet verkeerd te rijden, uw oog moet dan juist op het pijlke gevallen zijn...
Ik rij al een hele tijd toertochten en als ik vergelijk met andere tochten was de bepijling hier echt niet goed.
2 keer fout gereden door slecht geplaatste pijlen, maar wel een super tocht... 62 km van thuis uit met de fiets en terug.
Mooie voormiddag gehad.
tip aan de organisatie, doe eens iets met alle feedback die je hier leest...
zo kunnen we volgend jaar dezelfde mooie tocht rijden zonder verkeerd af te slaan, en de bevoorrading iets vroeger en ruimer maken
Mooie voormiddag gehad.
zo kunnen we volgend jaar dezelfde mooie tocht rijden zonder verkeerd af te slaan, en de bevoorrading iets vroeger en ruimer maken
- G-m@n.
- Mountainbiker
was vorig jaar ook al dus....joske77 wrote:2 keer fout gereden door slecht geplaatste pijlen, maar wel een super tocht... 62 km van thuis uit met de fiets en terug.
Mooie voormiddag gehad.
-
radicalbiker
- Mountainbiker
- Location: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets
Post by radicalbiker »
Na gisteren vandaag de tocht opnieuw gereden. Ze hebben gister wel geluisterd naar de commentaren, zo was de bepijling vandaag beter en werd de suikerwafel naar de bevoorrading gebracht inplaats van aan het vertrek mee te geven. Er was wel een plek op het parkoer waar tot 4 maal toe het pijltje werd weggehaald.
Ik laat de negatieve punten me er in ieder geval niet van weerhouden volgend jaar opnieuw van de partij te zijn, daarvoor is de omloop te mooi. 
- UltimaVez
- Mountainbiker
Supertocht vandaag, singletrack paradise! Ongelofelijk geamuseerd en blijkbaar in tegenstelling tot een aantal anderen geen enkel probleem met de bepijling gehad. Bevoorading was ook ok, wat moet je meer hebben dan een sportdrankje, stukje fruit en koek? Deze mag wel iets vroeger op het parcours geplaatst worden. Volgend jaar misschien de terril er terug in en dan is dit helemaal een machtig stukje mtb-en. Afgesloten met 2x Ter Dolen op het zonneterras, volgend jaar meer van dadde!