Zo 21/08/2011 Aarschot :: Forest Marathon
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- rscabmwboy
- Mountainbiker
Voorwaar een schitterend toertje.
Absoluut niets op aan te merken, de afwezigen ( wegens voorspelde onweer). Hadden absoluut ongelijk!!!!
1 minpuntje( kleintje) een bewaakte fietsparking is altijd meer geruststellend om uw vehicle te plaatsen. Maar voor de rest absoluut niets op aan te merken !!!!!!
see u next year
Absoluut niets op aan te merken, de afwezigen ( wegens voorspelde onweer). Hadden absoluut ongelijk!!!!
1 minpuntje( kleintje) een bewaakte fietsparking is altijd meer geruststellend om uw vehicle te plaatsen. Maar voor de rest absoluut niets op aan te merken !!!!!!
see u next year
-
Hell Yeah !
- Mountainbiker
Post by Hell Yeah ! »
T'zou een prachtig tochtje worden en dat was het ook, spijtig genoeg was het voor mij na 20km al gedaan...
Achterderaillieur int wiel geslagen... Dan ist afgelopen met spelen !
Dank aan de organisatie om me te komen oppikken !!!
See ya next year hopelijk zonder pech dan
Achterderaillieur int wiel geslagen... Dan ist afgelopen met spelen !
Dank aan de organisatie om me te komen oppikken !!!
See ya next year hopelijk zonder pech dan
- joske uit breda
- Mountainbiker
Post by joske uit breda »
Vandaag een schitterende tocht gereden bij jullie. Gekozen voor 65km. Perfect uitgezet.voldoende signalen op gevaarlijke plaatsen.goede bevoorrading.t Een minpunt moet ik kwijt en dat is dat mijn ntfu fietskaart aan de INSCHRIJVING domweg werd geweigerd terwijl er toch een samenwerking is tussen VWB en Ntfu..

- Phille81
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Comp (2012) + Cube Reaction GTC Team (2011) + Ridley Compact (baanslet)
Vandaag ook naar Aarschot gereden voor de 45 km te doen (hele week ziek geweest, dus de langere afstanden zag ik niet zitten).
Schitterend tochtje met leuke klimmetjes, mooie afdalingen. De afwezigen hadden ongelijk : het was 100% genieten.
Hier en daar een plaske maar vergeleken met vorige week (Opoeteren) lag het parcours er schitterend bij.
Goede afspuitstand en bevoorrading alsook goede afpijling
proficiat aan de organisatie.
Enige belangrijk minpunt vond ik de afwezigheid van een bewaakte fietsenstalling !!

Ik kom meestal alleen naar toertochten en dan is het voor mij des te belangrijker dat ik mijn bike veilig kan achterlaten tijdens de inschrijving en het douchen... Het enige wat ik kan doen, is mijn bike zo goed mogelijk in het zicht zetten tijdens de inschrijving.
Ook tijdens het douchen de bike op de wagen extra vastgemaakt met een slot... onbewust zit ik mij dan te haasten om de fiets toch maar niet te lang onbewaakt achter te laten
Op het pleintje van de inschrijvingen waren de nodige nadars voorzien, dus waarom niet 2 mensen bijzetten die zich ontfermen over een fietsenstalling ?
Ik heb zelfs 2 mannen gezien die hun bike tot "in" de kleedkamer meenamen (o.w.v. geen stalling veronderstel ik).
De douches waren niet van de grootste en het water was nogal koud, maar eigenlijk deed dit wel goed
Maar al bij al : zeer goed geamuseerd en tot volgend jaar !
Schitterend tochtje met leuke klimmetjes, mooie afdalingen. De afwezigen hadden ongelijk : het was 100% genieten.
Hier en daar een plaske maar vergeleken met vorige week (Opoeteren) lag het parcours er schitterend bij.
Goede afspuitstand en bevoorrading alsook goede afpijling
Enige belangrijk minpunt vond ik de afwezigheid van een bewaakte fietsenstalling !!
Ik kom meestal alleen naar toertochten en dan is het voor mij des te belangrijker dat ik mijn bike veilig kan achterlaten tijdens de inschrijving en het douchen... Het enige wat ik kan doen, is mijn bike zo goed mogelijk in het zicht zetten tijdens de inschrijving.
Ook tijdens het douchen de bike op de wagen extra vastgemaakt met een slot... onbewust zit ik mij dan te haasten om de fiets toch maar niet te lang onbewaakt achter te laten
Op het pleintje van de inschrijvingen waren de nodige nadars voorzien, dus waarom niet 2 mensen bijzetten die zich ontfermen over een fietsenstalling ?
Ik heb zelfs 2 mannen gezien die hun bike tot "in" de kleedkamer meenamen (o.w.v. geen stalling veronderstel ik).
De douches waren niet van de grootste en het water was nogal koud, maar eigenlijk deed dit wel goed
Maar al bij al : zeer goed geamuseerd en tot volgend jaar !
Inderdaad, prima tochtje. De 65km gedaan (te laat vertrokken, lees "te lang op stap geweest"), uitstekende bv, knap parkoer, prima organisatie! Enkel minpunt vond ik de wespen!!!! 2 x gestoken op mijn hoofd, en dat deed al zo ne pijn
! Volgende week zijn wij aan de beurt met onze "Hagelandse Heuvels"!!!