Omgeving Gent

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
white chocolate
Mountainbiker

Post by white chocolate »

Ik ben van plan zaterdag naar de toertocht in Merelbeke te gaan. Is dit een mooie tocht?
Zondag lijkt me de toertocht van Zottegem wel interessant, iemand daar ervaring mee?
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Beste beter dit bericht bij tooertochten plaatsen met de rondvraag. Rudy VdE
orbea-man
Mountainbiker

Mtb noob

Post by orbea-man »

Hallo ik ben op zoek naar mensen uit dr regio evergem-gent-eeklo die mee willen gaan mtb'en.
mvg

matyaslaureys@hotmail.com
dipdup
Mountainbiker

Post by dipdup »

shit e, ik vergeet altijd naar dees topic te kijken. maja ik had eens gezegt dat mensen die geintresseerd zijn een mail moesten sturen naar mij zodat ik een kon opmaken hoeveel dat er zijn en dan kan ik een mail met info sturen . ma heb dus maar 1 mail gekregen. dus mensen die geintresseerd zijn, laat zeker iets weten e
david.vander.auwera@pandora.be
of voeg mij op msn toe
auwera@hotmail.com
alle ik zie da echt wel zitten een club oprichten en wss vergaderen we wel eens in een weekend van de herfstvakantie
slukes david
jazz
Mountainbiker

Post by jazz »

auwera7 wrote:Ik doe nu op school multimedia da is dus webdesign enzo, dus ik zal wss wel een site voor de club kunnen ontwerpen en een logo enz...
Zal ook informatie zoeken...
greetz david
Misschien stomme vraag, maar op welke school volg je multimedia? 't is maar dat ik begin les te geven vanaf deze week op't VISO, in Multimedia...
Zou nog wel de max zijn!

Enne, goe initiatief! Woon zelf in Nevele, dicht bij Gent dus....
dipdup
Mountainbiker

Post by dipdup »

Misschien stomme vraag, maar op welke school volg je multimedia? 't is maar dat ik begin les te geven vanaf deze week op't VISO, in Multimedia...
Zou nog wel de max zijn!

Ik volg les opt viso in mariakerke, zit in 5TMMC.
Ben jij dan leraar XHTML? Want vanaf deze week heb ik daar een nieuwe leraar voor. Ik heb XHTML les donderdagmiddag!
aja mijn volledige naam is david vander auwera
jazz
Mountainbiker

Post by jazz »

Ik volg les opt viso in mariakerke, zit in 5TMMC.
Ben jij dan leraar XHTML? Want vanaf deze week heb ik daar een nieuwe leraar voor. Ik heb XHTML les donderdagmiddag!
aja mijn volledige naam is david vander auwera
[/quote]

Yep
da's ook toevallig. Anyway, ik zie je donderdag dus :D
dipdup
Mountainbiker

Post by dipdup »

alle toftof
ma die mensen die dus eerst zeggen ik vind da een goe idee en blablabla , laten dus nu niks meer van hun horen, maja kzie wel e want me school gaat da wss nog druk worden enzo
tot donderdag alvast
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Beste David, Wij bepraken het nog toen we naar Wetteren reden. En zijn het zeker niet vergeten. We zouden zeker ook aanwezig zijn want ikzelf wil iedereen eens horen over hoe we het best kunnen aanpakken. Mijn idee alleen??? neen dat is zeker te eenzijdig. In groep beslissen lijkt me het beste. Iedereen moet gehoord kunnen worden daarom zou ik zeker pleiten om ieder belangstellende David zijn woorden op te volgen. Het lijkt zeker voor iedereen prachtig gedoe. Ik steun het innitiatief ten zeerste en hoop op een spoedig resultaat en hoop op belangstelling. Men hoeft zeker niet van Gent te zijn om het gezelschap te kunnen vervoegen. Studenten welke hier verblijven mogen zeker ook meedoendenk ik?????
David je verdient zeker een pluimke van mij. Groetjes en zeker tot op de afspraak. weet je al waar en wanneer die zou doorgaan?. Groetjes, Rudy VdE.
dipdup
Mountainbiker

Post by dipdup »

waar die zo doorgaan nog niet, ma wanneer wel. wss de eerste zaterdag van de herfstvakantie, denk dat da 30 oktober is. als iemand een plaats weet laat maar weten. ik vind da ook da we ieder zen idee eens beluisteren, want het is nie de bedoeling da ik alles alleen ga doen, da ga mij nooit lukken, en ja studenten mogen ook altijd e, heb ik geen bezwaar op. spijtig da ik nie mee was naar wetteren, had het te laat gezien om meetegaan :( maja er komen nog andere keren zeker.
greetz david
Post Reply