Ma 15/08/2011 Poperinge :: 17de Mountainbike XL

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
ratte
Mountainbiker

Post by ratte »

dat beseffen we heel goed en komen daarom ook ieder jaar terug!
poperingexl is nu al een mtb monument!! =D> =D> =D>
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

clubje wrote:
Pureestoemperke wrote: 2) Die technische afdaling links net voor restaurant 'Het Molenhof' is jammer genoeg verboden terrein voor MTB... net als vele andere paadjes in het Heuvelland die exclusief voor de wandelaars worden gehouden, net om conflictsituaties te vermijden Maar het is net door (jarenlang) overleg met diverse instanties dat we toch paadjes als die nieuwe (technical) klim van de Baneberg als mountainbiker mogen gebruiken (werd dus ook ontworpen voor de ruiters, pas op !).
Dacht ik al, dat het de overdreven liefde voor de wandelaar zou zijn. Ik mountainbike al jaren op dat stukje, en nog nooit een wandelaar gezien, wat zouden ze daar ook doen op zo'n steil stukje? De meesten weten het niet eens zijn.

Chapeau nogmaals voor de parcoursbouwer, het zou niets voor mij zijn, alsmaar stuiten tegen dat onbegrip en leuke stukjes links moeten laten liggen!
Misschien ziet ge daar nooit wandelaars omdat ze weten dat der daar altijd nen halve zot op zijne MTB rondrijd :lol: :lol: :lol: :lol:
Belle
Mountainbiker

Post by Belle »

Post Reply