Houffamarathon 2011

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Guy S.
Mountainbiker

Post by Guy S. »

The Doctor 46 wrote:Voor mij moet het niet technisch zijn maar zwaar. Dat ge is goei hebt afgezien op het einde van de dag, meer moet dat niet zijn. Van die afdalingen waar dan iedereen te poot staat , wat hebt ge daar nu aan ?
Als ge één van de weinige zijt die daar wel durft of kan afrijden, is da heel plezant, daar zit voor mij net de uitdaging in. Maar ja, ieder z'n goesting zeker? :-k
vannoli
Mountainbiker
Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Post by vannoli »

idd de meeste kunnen vlammen maar een klim of afdaling met wa modder of over ne wortel en 3/4 staat te voet ,daar krijg ik het van

Ik ben niet supersnel maar rij bijna overall naar boven of beneden

Maar toch zijn er de helft van de tijd racekonijnen die me nog snel voorbij gaan en 2sec later staan ze in de weg alst wa technisch wordt :evil:
Zotte Marre
Mountainbiker
Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)

Post by Zotte Marre »

vannoli wrote:idd de meeste kunnen vlammen maar een klim of afdaling met wa modder of over ne wortel en 3/4 staat te voet ,daar krijg ik het van

Ik ben niet supersnel maar rij bijna overall naar boven of beneden

Maar toch zijn er de helft van de tijd racekonijnen die me nog snel voorbij gaan en 2sec later staan ze in de weg alst wa technisch wordt :evil:
Vandaar dat ik meestal beter "presteer", dan in droge marathons. Vannolli, ge komt toch met grote wielen, hoop ik? Afstand? Ikke diene lange ! huhu
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Ik ga de 77 aanvatten, ben ingeschreven :bounce: =D>
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

Ben al nen tijd ingeschreven maar hoe weet ik welke startnummer ik heb?
Zotte Marre
Mountainbiker

Post by Zotte Marre »

BramDR wrote:Ben al nen tijd ingeschreven maar hoe weet ik welke startnummer ik heb?
Ge krijgt wel ne mail, een paar dagen op voorhand. Anders op chronorace kijken, maar 't is nog te vroeg.
'T groot mes
Mountainbiker
Location: Olymîa F1-X, Olympia IRON,Trek Fuel EX, Trek remedy 650B, Trek Slash 650B,

Post by 'T groot mes »

Guy S. wrote:
The Doctor 46 wrote:Voor mij moet het niet technisch zijn maar zwaar. Dat ge is goei hebt afgezien op het einde van de dag, meer moet dat niet zijn. Van die afdalingen waar dan iedereen te poot staat , wat hebt ge daar nu aan ?
Als ge één van de weinige zijt die daar wel durft of kan afrijden, is da heel plezant, daar zit voor mij net de uitdaging in. Maar ja, ieder z'n goesting zeker? :-k
+1 hoe technischer hoe liever zowel op als af :bounce: :bounce:
MTBiker from Berendrecht
Mountainbiker

Post by MTBiker from Berendrecht »

Ingeschreven voor de 2-de maal XXL (lekker afzien, hopelijk droger dan vorig jaar).

Overnachten in Ol Fosse d'Outh (IS OPEN !!).
Vorige week nog gebeld en er was nog plaats 061 288 801

Mvg,

MTBiker
Zotte Marre
Mountainbiker

Post by Zotte Marre »

MTBiker from Berendrecht wrote:Ingeschreven voor de 2-de maal XXL (lekker afzien, hopelijk droger dan vorig jaar).
Ik denk dat ge hard gaat mogen hopen !
vannoli
Mountainbiker
Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Post by vannoli »

Zotte Marre wrote:
MTBiker from Berendrecht wrote:Ingeschreven voor de 2-de maal XXL (lekker afzien, hopelijk droger dan vorig jaar).
Ik denk dat ge hard gaat mogen hopen !
Met de conditie dak nu maar heb ,ben ik tevreden met de 75km en tuurlijk met de 29er ,sedert dak hem heb staat de 26" stil :-D

En voor mijn 60ste plaats van vorig jaar te evenaren zal ik nog veel boterhammen mogen eten dees week #-o

Veel succes op de XL
Post Reply