IK rij voor het eerst de 100 dit jaar na 1 x de 60 km en 3x de 75 km. Mag ik iets meer gevaarlijke toestanden verwachten of is het zoals alle andere afstanden best mogelijke afdalingen en hellingen ??Emperor of the Mud wrote:kdacht al, kwas de gps track vd 100 aan het vergelijken met die van vorig jaar, en tis verdikke een fikse opdracht om verschillen te vinden... Soit, zo weten we wat er nog komt... Btw, voorlopig voorspellen ze 22° en een licht windje, met weinig neerslag in de dagen vooraf. Beekdoorsteken worden minder avontuurlijk dan vorig jaar welMaC'Red wrote:dat is idd goed mogelijk ja want vorig jaar reed ik de 75 en het jaar ervoor ook en ik kon de wijzigingen op 1 hand tellen eigenlijk. Is wel een voordeel ook eigenlijk want dan weet ge wat er u nog te wachten staat en kunt ge beter doseren ( voor wie dat doet natuurlijk )Emperor of the Mud wrote:Is dat mogelijk dat het parcours NIKS veranderd tov vorig jaar? Of hebben ze het nieuwe parcours gewoon nog niet online gezet?
MaC'Red
As het droog blijft de dagen ervoor en de dag zelf zal het de saguaro blijven achteraan en de MK 2.2 vooraan.
MaC'Red