Houffamarathon 2011

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

martin b. wrote:
BramDR wrote:Weet er iemand of er in de provincie luxemburg nog iets vrij is voor te overnachten.
Ik weet dat het laat maar kan het natuurlijk nog proberen.
Ga je met de tent of zoek je nog een hotel . Ik ga met de camper
Camper zou handig zijn. :-)
Nu zoek ik een hotel, maar heb via de link van jervanheg al een paar plaatsen gevonden voor te overnachten in de buurt, dus eens kijken of er nog iets vrij is.
martin b.
Mountainbiker

Post by martin b. »

BramDR wrote:
martin b. wrote:
BramDR wrote:Weet er iemand of er in de provincie luxemburg nog iets vrij is voor te overnachten.
Ik weet dat het laat maar kan het natuurlijk nog proberen.
Ga je met de tent of zoek je nog een hotel . Ik ga met de camper
Camper zou handig zijn. :-)
Nu zoek ik een hotel, maar heb via de link van jervanheg al een paar plaatsen gevonden voor te overnachten in de buurt, dus eens kijken of er nog iets vrij is.
Nog een hotel vinden waar nog plaats is dat zal niet simpel zijn met nog 14 dagen te gaan .Dat is het voor van een eigen camper te hebben . Deze gebruikt ook voor naar toertochten te gaan .Ik maak er dikwijls dan een weekend van .
matthy_bm
Mountainbiker

Post by matthy_bm »

mag er ook een tentje gezet worden tussen al die campers
int rennerspark ?? :roll:

weet er iemand de beste tijd van de 77km
van vorig jaar?
SD2E
Mountainbiker
Location: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005

Post by SD2E »

matthy_bm wrote: weet er iemand de beste tijd van de 77km
van vorig jaar?
3:37:20, 21.26avg
scott zot
Mountainbiker
Location: Cube Ltd Race 29 Mtb Pro Winner 29" Race Colnago Clx

Post by scott zot »

Krijgen we nog een e mail ivm me de marathon vooraf?
Cyclonebert
Mountainbiker

Post by Cyclonebert »

Kan iemand zeggen hoe de status van het 120 km parcour vorig jaar was?
En de tijdslimiet hierop?
The Doctor 46
Mountainbiker

Post by The Doctor 46 »

Heb me ook ingeschreven voor de 120 . Tijd speelt geen rol , uitrijden is het doel. Moest het nu echt slecht weer zijn zal het wel ne kortere afstand worden.
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

Is dat mogelijk dat het parcours NIKS veranderd tov vorig jaar? Of hebben ze het nieuwe parcours gewoon nog niet online gezet?
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

Emperor of the Mud wrote:Is dat mogelijk dat het parcours NIKS veranderd tov vorig jaar? Of hebben ze het nieuwe parcours gewoon nog niet online gezet?
dat is idd goed mogelijk ja want vorig jaar reed ik de 75 en het jaar ervoor ook en ik kon de wijzigingen op 1 hand tellen eigenlijk. Is wel een voordeel ook eigenlijk want dan weet ge wat er u nog te wachten staat en kunt ge beter doseren ( voor wie dat doet natuurlijk )

MaC'Red 8)
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

MaC'Red wrote:
Emperor of the Mud wrote:Is dat mogelijk dat het parcours NIKS veranderd tov vorig jaar? Of hebben ze het nieuwe parcours gewoon nog niet online gezet?
dat is idd goed mogelijk ja want vorig jaar reed ik de 75 en het jaar ervoor ook en ik kon de wijzigingen op 1 hand tellen eigenlijk. Is wel een voordeel ook eigenlijk want dan weet ge wat er u nog te wachten staat en kunt ge beter doseren ( voor wie dat doet natuurlijk )

MaC'Red 8)
kdacht al, kwas de gps track vd 100 aan het vergelijken met die van vorig jaar, en tis verdikke een fikse opdracht om verschillen te vinden... Soit, zo weten we wat er nog komt... Btw, voorlopig voorspellen ze 22° en een licht windje, met weinig neerslag in de dagen vooraf. Beekdoorsteken worden minder avontuurlijk dan vorig jaar wel #-o
Post Reply