Zo 21/08/2011 Lennik :: Lennikse Feesten 2011

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
weldman
Mountainbiker

Zo 21/8 Lennik

Post by weldman »

VC Lennik dames organiseerd terug deze MTB
Vertrek sporthal Jo Baetens A.Algoetstraat 77 1750 Lennik
Vrije start ts 8.00u en 10.30u
Deelname 4 euro en de -12 jarige 2 euro.
Aparte kleedkamers en douches M/V
Stalling en bike-wash .
Afstanden 24 km/42 km/52 km/60 km.

Ook een apres bike is voorzien .

Deze week gaf Sabinne toch redelijk droog weer ,dit is wel nodig op het parcour in Lennik dat zonder modder toch al redelijk zwaar is met al de kleine heuveltjes.

Wij uit Asse komen zeker met een delegatie.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

meer dan waarschijnlijk kom ik ook af om de 20 hellingen te overwinnen, zal ook de 60 km worden met op en af van thuis ( laatste is onder voorbehoud )

MaC'Red 8)
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

Enig idee over de hm's voor de 24 km ? ben aant uitkijken naar een uitstapje met de kleine.
keké
Mountainbiker

Post by keké »

Is dit dezelfde toer als over enkele weken? Er is daar nog een tt georganiseerd geweest toen
MirFlash
Mountainbiker

Post by MirFlash »

In de regio kunt ge alle richtingen uit qua hm.

Alleen techniek is soms moeilijker te vinden, maar aan hm zal er zeker niet tekort zijn op de 60km (enfin hopen wij)
JORBIN
Mountainbiker

21/08/2011 Lennik

Post by JORBIN »

Het aantal hms op de 24 km zal zo rond de 250 liggen. Als de kleine sterke beentjes heeft en het rustig aan doet, zal het wel lukken. Het weer zal eindelijk nog eens mee zitten zodat de paden wat beter 'bollen'.

De laatste tocht die in Lennik werd georganiseerd, dateert van 8 mei (Prinsbike), maar het is zeker niet hetzelfde parcours. Het is wel zo dat Lennik blijkbaar een interessante gemeente is (op gebied van mountainbike toch :wink: ). Naburige organisaties zoeken daarom geregeld deze wegen op. Toch hebben we gepoogd om onze tocht een apart profiel te geven. Ik zou zeggen, kom gerust eens kijken en overtuig je zelf!
DC
Mountainbiker

mtb

Post by DC »

Dag allemaal

is dat juist MTB of is dat ook met de koersfiets.

GR
JORBIN
Mountainbiker

21/08/2011 Lennik

Post by JORBIN »

Met een koersfiets zou ik er nu niet echt aan beginnen, tenzij je een excuus zoekt om een nieuwe te kopen.
JORBIN
Mountainbiker

21/08/2011 lennik

Post by JORBIN »

Vandaag het parcours nog eens afgereden. Alles ligt er, niettegenstaande het hevige onweer van gisteren, nog prima bij. Hier en daar natuurlijk wat vettiger en een paar plassen. Snelheidsrecords zullen er denk ik, niet gebroken worden maar dat maakt de tocht alleen maar leuker!
Wie de 60 km rijdt binnen de 3 uur mag zich wat mij betreft een krak noemen.
appel
Mountainbiker

Post by appel »

terug thuis van een mooi tochtje =D>

(hopelijk gaat alles goed met de twee mannen die afgevoerd zijn met de ambulance, vanop het pad tussen die 2 weides)

grtz
Post Reply