Ma 15/08/2011 Poperinge :: 17de Mountainbike XL

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

cowboy peter wrote:Alweer enkele jaren geleden dat ik nog de volledige tocht gereden had, en nu weet ik weer waarom. We kunnen ons verstand niet gebruiken onder de baan #-o . Naar de Cassel lukte het nog vrij goed, maar op de weg terug moest het gazplanché zijn blijkbaar. [-X .
Hoor wie et zegt :^o :P Het spel in gang zetten en dan pakt nen ander haas over é.
Ik heb op die 125km geen meter kopwerk gedaan, geen meter!! :P
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

Bedankt Poperinge , t was weer af. Door erbarmelijke conditie en wat extra congé kiloos koos ik wijselijk voor de 85 ( bij aankomst 90 door stukje misrijden ) . Amaai k heb ze gevoeld die extra kiloos, tof parcours, door de zware regenval was t echt glibberig en zwaar op sommige plekken, tegen mijn natuur in toch geregeld afgestapt, zeker in de zone waar al die gladde balkjes lagen. Ik heb goed kunnen dozeren , maar de laatste bevoorading lag ( mede door t zwaar parcours) te ver af , de drikbus was al een tijdje leeg . K was zo dood als ne pier toen ik er aankwam, daar op t gemak de tank aangevuld en wat op adem gekomen. de laatste 11 km waren echt een makkie, de enige tegenstander was een beetje de wind op de fraise. Kontent dat t erop zat, leuke apres gehad met een natje en een droogje. Doc reed de 120 en was heel content, mega minni had minder geluk , door een valprtij moest hij de strijd staken ( schouder uit de kom ) . BEDANKT MEDEWERKERS !!!
Poperinge = afzien = grenzen verleggen = slijkbad = test matriaal = aankomen in t midden van de zaal =parkeren temidden van de ring = busje komt zo = heerlijke warme douche in tent = zalige sint bernardus = heerlijke welverdiende BBQ worst = moe maar tevreden huiswaarts keren met nog nen hoop vuile was en dito bike
grtjs en tot op de Chouffetocht ? laatste zondag oktober ???
Turfke
Mountainbiker

Post by Turfke »

cowboy peter wrote: ... De "vuile" stroken op de groten tocht: het stuk met de quadsporen, beeneden de Cassel en het glibberstukske onder de bomen, awel dat waren voor mij bij de mooiste stukken van de tocht. Ik noem dat geen vuile stroken, dat zijn stroken voor mtb-ers met technische bagage .
Ge doet uw naam alle eer aan :wink:
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

uncle sam wrote:
cowboy peter wrote:Alweer enkele jaren geleden dat ik nog de volledige tocht gereden had, en nu weet ik weer waarom. We kunnen ons verstand niet gebruiken onder de baan #-o . Naar de Cassel lukte het nog vrij goed, maar op de weg terug moest het gazplanché zijn blijkbaar. [-X .
Hoor wie et zegt :^o :P Het spel in gang zetten en dan pakt nen ander haas over é.
Ik heb op die 125km geen meter kopwerk gedaan, geen meter!! :P
Ja lap tis van dat, de ene kan de ander nie meer volgen= ruzie , graptjen ze .......... :lol:
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

"zalige sint-bernardus"??
Idd. frawiwi,een wel heel pittig biertje,dat ik hier voor het eerst degusteerde!! #-o
Ben eigenlijk een wijndrinker,of één bruin biertje na een VTT,maar ditmaal met herder Alex één licht troebele versie geprobeerd!
En zéér goed bevonden,een echt klassebier dat in de kleren kroop en daarom was eentje genoeg met nog 100 km terugweg voor de boeg!
Iemand die enige achtergrond-info heeft van dit meesterlijke vocht?? :drunk:
black levi
Mountainbiker

Post by black levi »

zwiebertje wrote:"zalige sint-bernardus"??
Idd. frawiwi,een wel heel pittig biertje,dat ik hier voor het eerst degusteerde!! #-o
Ben eigenlijk een wijndrinker,of één bruin biertje na een VTT,maar ditmaal met herder Alex één licht troebele versie geprobeerd!
En zéér goed bevonden,een echt klassebier dat in de kleren kroop en daarom was eentje genoeg met nog 100 km terugweg voor de boeg!
http://www.sintbernardus.be/nl/bieren.html
proost !
l3m4nt
Mountainbiker

Post by l3m4nt »

aan de bevoorrading 2 gasten tegengekomen op een tandemMTB, benieuwd hoe die het er vanaf hebben gebracht ...
mtbkris
Mountainbiker

Post by mtbkris »

Een klassieker,en wat voor 1..zeker de moeite om af te zakken uit platte Meetjesland.
Eerst en vooral dank aan de organisatie voor zoveel bikeplezier.
Cassel:leukste stuk.
Het baggercrossparcours:het minste(zoals de meesten vonden)
Mooiste klimmetje dat me bijbleef,technische singletrack met die grote stenen omhoog,was hele tijd net niet stilvallen,welke was dat..?
Beste afdaling,zwarteberg,eerst trapjes en dan full gas zonder voorgangers,was echt kicken.
Was topdagje afzien en genieten,tot 2012.
Belle
Mountainbiker

Post by Belle »

zwiebertje wrote:"zalige sint-bernardus"??
www.sintbernardus.be

:drunk: :drunk: :drunk: :drunk:
clubje
Mountainbiker

Post by clubje »

mtbkris wrote:Een klassieker,en wat voor 1..zeker de moeite om af te zakken uit platte Meetjesland.
Eerst en vooral dank aan de organisatie voor zoveel bikeplezier.
Cassel:leukste stuk.
Het baggercrossparcours:het minste(zoals de meesten vonden)
Mooiste klimmetje dat me bijbleef,technische singletrack met die grote stenen omhoog,was hele tijd net niet stilvallen,welke was dat..?
Beste afdaling,zwarteberg,eerst trapjes en dan full gas zonder voorgangers,was echt kicken.
Was topdagje afzien en genieten,tot 2012.
die singletrack omhoog was allicht die net voor de afdaling waarover je spreekt? Dat was dan op de zwarteberg. Dat is denk ik aan de chemin de la Levrette. Ik ben die ook opgeraakt, in tegenstelling tot vele andere bikers die daar op hetzelfde moment als ik waren. Is wel kicken dat ik het eens ben die iemand mag voorbijrijden in plaats van andersom :)
Post Reply