Ook ik ben vandaag voor de eerste keer naar Grobbendonk getrokken.
Naar mijn mening was het beter geweest om eerst de singletracks in het kamp te doen om zo de gevaarlijke toestanden aan de ingangsweg tegen te gaan.
Bepijling kon ook beter want ben toch 2 keer verkeerd gereden. Sommige pijlen voor de bocht, anderen dan weer in de bocht en dan sommigen weer na de bocht.
Al bij al leuk tochtje achter de rug en toch zwaar genoeg voor mij.
Bevoorrading was meer dan voldoende aanwezig alhoewel ik een banaantje ook altijd lekker vind.
Oh ja, ik heb ook nog een pompje gevonden van Maxxus op een zanderige helling in het kamp zelf. Als iemand dit kwijt is, kan hij/zij mij een PM sturen.
http://connect.garmin.com/activity/106798816
Ma 15/08/2011 Grobbendonk :: Halfoogstrit
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- kristof gilis
- Mountainbiker
zadelpen
Post by kristof gilis »
een afgebroken zadelpen??? da zou me nu nooit overkomen se...haha ik dacht dat ik de enige was . heb dit ook meegemaakt just aan de bevoorrading. een carbonnen zadelpen, krak en twas gedaan met fietsen !!Hell Yeah ! wrote:T'was zoals altijd perfect georganiseerd & leuk toerke...
Spijtig dat mijn zadelpen afbrak en daardoor ben ik vroegtijdig richting huis gebold.
25km rechtstaand op de trappers... da voel je toch zenne![]()
Uiteindelijk thuis aangekomen toch nog 75km gereden dus trainingske zit wel in de benen...
Nu brokken lijmen
[quote="Speedy G."]Ook ik ben vandaag voor de eerste keer naar Grobbendonk getrokken.
Naar mijn mening was het beter geweest om eerst de singletracks in het kamp te doen om zo de gevaarlijke toestanden aan de ingangsweg tegen te gaan.
Bepijling kon ook beter want ben toch 2 keer verkeerd gereden. Sommige pijlen voor de bocht, anderen dan weer in de bocht en dan sommigen weer na de bocht.
Bevoorrading was meer dan voldoende aanwezig alhoewel ik een banaantje ook altijd lekker vind.
Oh ja, ik heb ook nog een pompje gevonden van Maxxus op een zanderige helling in het kamp zelf. Als iemand dit kwijt is, kan hij/zij mij een PM sturen.
http://connect.garmin.com/activity/106798816[/quote]
Normaal doen ze eerst het mil domein aan en dan de 2e helft. Is idd veel beter en ik begrijp ook niet waarom ze dit veranderd hebben, want toen ik van Grobbendonk centrum naar het domein reed was het daar idd al een hele soep met zij die vertrokken met de mtb, terugkwamen + de mannen met de koersfiets.
http://connect.garmin.com/activity/106798816[/quote]
Normaal doen ze eerst het mil domein aan en dan de 2e helft. Is idd veel beter en ik begrijp ook niet waarom ze dit veranderd hebben, want toen ik van Grobbendonk centrum naar het domein reed was het daar idd al een hele soep met zij die vertrokken met de mtb, terugkwamen + de mannen met de koersfiets.
Ik heb nog iemand net voor me zwaar zien vallen in het militair domein op het houten bruggetje bij het uitkomen van bos. Brug lag er spekglad bij. Zelf kon ik me nog net overeind houden. Is afgevoerd met waarschijnlijk sleutelbeenbreuk of dergelijke (iets verder was er een rode kruispost). Was iemand van Hoogstraten. Terwijl ik daar met de onfortuinlijke aan het wachten was op de hulpdienst, zijn er daar nog een paar onderuitgegaan op dat bruggetje. Men had daar wel een waarschuwingsbord mogen zetten vind ik.
Hopelijk valt het toch nog mee met de kwetsuur.
- jupke
- Mountainbiker
Ik ben daar ook gevallen.stefan v wrote:Ik heb nog iemand net voor me zwaar zien vallen in het militair domein op het houten bruggetje bij het uitkomen van bos. Brug lag er spekglad bij. Zelf kon ik me nog net overeind houden. Is afgevoerd met waarschijnlijk sleutelbeenbreuk of dergelijke (iets verder was er een rode kruispost). Was iemand van Hoogstraten. Terwijl ik daar met de onfortuinlijke aan het wachten was op de hulpdienst, zijn er daar nog een paar onderuitgegaan op dat bruggetje. Men had daar wel een waarschuwingsbord mogen zetten vind ik.
Zat achter iemand die ietsie trager was dan mij, wou binnenkant van de bocht aansnijden om hem zo op het korte stukje weg te passeren.
'gelukkig' dat het zo glad was, heb een half metertje op m'n knieën over de brug geschoven, zonder schaafwonden en zonder pijn. Ne mens kan ook al eens goed vallen he.
Maar heb idd daar ook iemand zien wegwandelen met z'n schouder in z'n truitje gehangen, schoudertje was ook uit den haak vrees ik
- pukkie89
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper sworks 29", Epic sworks 29"
Re: zadelpen
Hell Yeah dan was jij de voorste fietser op de foto.kristof gilis wrote:een afgebroken zadelpen??? da zou me nu nooit overkomen se...haha ik dacht dat ik de enige was . heb dit ook meegemaakt just aan de bevoorrading. een carbonnen zadelpen, krak en twas gedaan met fietsen !!Hell Yeah ! wrote:T'was zoals altijd perfect georganiseerd & leuk toerke...
Spijtig dat mijn zadelpen afbrak en daardoor ben ik vroegtijdig richting huis gebold.
Uiteindelijk thuis aangekomen toch nog 75km gereden dus trainingske zit wel in de benen...
Nu brokken lijmen
Ik reed achter jullie toen

-
Hell Yeah !
- Mountainbiker
Re: zadelpen
Post by Hell Yeah ! »
Yep ! Da was ikpukkie89 wrote:Hell Yeah dan was jij de voorste fietser op de foto.kristof gilis wrote:een afgebroken zadelpen??? da zou me nu nooit overkomen se...haha ik dacht dat ik de enige was . heb dit ook meegemaakt just aan de bevoorrading. een carbonnen zadelpen, krak en twas gedaan met fietsen !!Hell Yeah ! wrote:T'was zoals altijd perfect georganiseerd & leuk toerke...
Nu brokken lijmen
Ik reed achter jullie toen
Als MTB'ker maak je al eens iets mee hé...
-
Hell Yeah !
- Mountainbiker
Post by Hell Yeah ! »
pukkie89 wrote:Ja ik dacht al.
Gaat dieje de rest zo uitrijden.
Maar uit da domein geraken als je de weg ni weet is moeilijk he
Al bij al toch nog een goei trainingske...
Mss wel een geluk bij een ongeluk want als ik dit had voorgehad op de Houffa marathon binnen 2 weken dan had ik wel anders gepiept denk ik