Frituur
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
-
Maarten123
- Mountainbiker
Post by Maarten123 »
ooh man, lekkere friet met stoofvleessaus en mayonaise en daarbij ne goeie bicky
-
Kurt Dewelf
- Mountainbiker
Post by Kurt Dewelf »
Voor mij een frietje met dubbel zoete mayonaise en geen vlees maar een vegetarische Bicky burger! 
Is dat een spablos (met spaghetti vulling) die ik daar naast die mexicano zie liggen ?Speedy G. wrote:Een paar jaar terug verzette ik ne ERG grote friet met 4 stukken vlees en een fles Cola Light.
Nu hou ik het voortaan op ne normale friet met pikante saus (eigen maak frituur), 1 stuk vlees en nen hoop plat water.
der gaat nix boven nen cheeseburger van bij de lucky mar in ingooigem :)
nergens anders cheeseburgers die zo goed smaken
sommige durven dan nog gewoon gruyere kaas ertussenzwieren en het al nen cheeseburger noemen -_- of van die la vache qui ri kakplakjes ertussen leggen
lucky mar: 2 cheseburgers + klein
ergens anders: medium me waar ik zin in heb ter plaatsen ( en bij de gekende geen cheeseburgers want ze trekken op niets bij hun dan)
nergens anders cheeseburgers die zo goed smaken
sommige durven dan nog gewoon gruyere kaas ertussenzwieren en het al nen cheeseburger noemen -_- of van die la vache qui ri kakplakjes ertussen leggen
lucky mar: 2 cheseburgers + klein
ergens anders: medium me waar ik zin in heb ter plaatsen ( en bij de gekende geen cheeseburgers want ze trekken op niets bij hun dan)