Ma 15/08/2011 Poperinge :: 17de Mountainbike XL

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
max003
Mountainbiker

Post by max003 »

@ sean braire:
Kan het kloppen dat je als je de 65 of 125 km doet, een extra beklimming krijgt na de laatste ravito? Dus een beklimming die in de andere afstanden niet zit?

Als ik dus de 85 km wens te doen, kan ik dan eventueel die lus nog volgen als er nog "overschot" is :lol:

Ps: wat zouden de km's zijn van die lus?
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

ela en ge kunt maar zien dat de 125 der geen 10 meer zijn he , anders hier alles in gereedheid gebracht om morgen een dagje plezier te beleven. :bounce:
SafariChris
Mountainbiker

Post by SafariChris »

't wordt morgen genieten! 8)
sean braire
Mountainbiker

Post by sean braire »

max003 wrote:@ sean braire:
Kan het kloppen dat je als je de 65 of 125 km doet, een extra beklimming krijgt na de laatste ravito? Dus een beklimming die in de andere afstanden niet zit?

Als ik dus de 85 km wens te doen, kan ik dan eventueel die lus nog volgen als er nog "overschot" is :lol:

' t Klopt redelijk. De 65, 105 en 120 krijgen er na de laatste ravito in Westouter nog een lusje naar de Rode Berg van 3-4km. Dus kun je in geval van overschot op 85 nog bij doen.
@kuba : de 125 is er maar een dikke 120km, de 105 zijn er 109, de 85 zijn er 88km.
@jootje : de laatste verkenners zijn net binnen en veel blubber en modderpap is er niet meer na een droge dag.

[-X Ik begrijp dat er velen argwanend zijn maar het valt echt mee.
pifte
Mountainbiker

Post by pifte »

max003 wrote:@ sean braire:

goed gezien van je ..... blijkbaar kun je op parcour van de 85 na laatste bevoorrading nog de rode berg meenemen...... :P
max003
Mountainbiker

Post by max003 »

nieuw baneberg "klimmetje" er in of te nat?
jootje
Mountainbiker

Post by jootje »

sean braire wrote: @jootje : de laatste verkenners zijn net binnen en veel blubber en modderpap is er niet meer na een droge dag.
Oh, is niet erg hoor, maar vorige week had ik 235 hm/10km... 'k wil het mezelf beetje lastiger maken met mijn modderbanden :wink:
'k moet maar om 17u op zwaar feestje zijn #-o
harrymekaktyou
Mountainbiker

Post by harrymekaktyou »

Morgen ook aanzetten voor de 85km samen met Rutten!
Grtz
Jason B
Mountainbiker

Post by Jason B »

ik kom morgend ook nog es af vo de 125 met racing ralphkes, ken de streek goed genoeg om te weten dat die hier wel gaan voldoen

allee sleepwell en tot morgen he :wink:
meester biek
Mountainbiker

Post by meester biek »

Laat ook de 'zomerbandekes' 8) opliggen (anders moet ik die nu nog vervangen, is al een beetje laat hé ...).
2 jaar geleden 85, vorig jaar 105 en straks is het de bedoeling om de langste afstand te fietsen.
Behalve klein plaatselijk tochtje van 20 km nog niet met de mtb gereden dees maand, hoop op koppel goe beentjes om wat extra vakantiekilo's eraf te rijden [-o<
Post Reply