Ma 15/08/2011 Poperinge :: 17de Mountainbike XL

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
sean braire
Mountainbiker

Post by sean braire »

freesoul wrote:
Willierke wrote:Parkoers te doen met Racing Ralph na de regen van de vorige nacht?
moeilijk te zeggen hangt er vanaf hoeveel zon zien we nog vandaag en hoe warm zal het worden hopelijk geen neerslag meer
Met Racing Ralph's zal het wel lukken morgen. Sedert vanmorgen is hier niets meer gevallen. Het waait een beetje, 't is lekker zacht en de zon komt nu en dan eens piepen door de wolken.

@serge : Poperinge ligt niet zó ver van Antwerpen hoor. Let wel op voor de camera's op de expressweg tussen de A19 en Poperinge.
rockrider
Mountainbiker

Te doen met de regen van voorbije dag en nacht ?

Post by rockrider »

Beste bikers,
iemand die een eerlijke visie heeft op de zaak.
Is het doen om morgen richting poperinge te rijden, zonder de modder rond te oren zien vliegen ?
alvast mercikes,

Steven
huysman
Mountainbiker

Post by huysman »

Verwachting voor vandaag, zondag:

Het is vandaag zwaar bewolkt tot betrokken met perioden van intense regen. In de voormiddag wordt het vanaf de kust droog. In de loop van de namiddag zal de regenzone zich naar Duitsland gaan verplaatsen en volgen opklaringen vanaf de kust. Er worden maxima verwacht rond 20°. Er waait een zwakke tot matige wind uit de west sector.

Verwachting voor vanavond en vannacht :

Vanavond en vannacht volgen vanuit het westen breder wordende opklaringen en blijft het droog. De minima situeren zich van 9° op de Ardennen ze hoogten tot 14° in Vlaanderen. De wind waait zwak en aan zee matig en komt uit het westen tot zuidwestenwind.

Verwachting voor morgen, maandag:

Maandag is een plezante dag met zonnige perioden afgewisseld door stapelwolken en alleen in de Ardennen bestaat er in de namiddag nog kans op een bui. De maxima schommelen tussen 18° op de Ardennen ze hoogten tot 22° boven de zandgronden in de Kempen en in Belgisch Lotharingen. Er waait een zwakke tot matige westentot noordwestenwind.
ReeVeS
Mountainbiker

Post by ReeVeS »

ik zal om 8h00 aan start staan en zal de 125km es proberen ... we zien wel :drunk:
pompierke 349
Mountainbiker

Post by pompierke 349 »

ging eerst nie afkomen maar ga ook starten voor de 125km
en dan ip vakantie
Cannonneke
Mountainbiker

Post by Cannonneke »

uncle sam wrote:vandaag geplooid voor Chimay, dus morgen aan de start voor de 125 met frisse beentjes :bounce:
Idem hier, al heb ik in de plaats van Chimay wel aan een tijdrit meegedaan 8)

Denk dat het morgen wel zal meevallen, 't is zomer dus het droogt allemaal veel rapper op dan in de winter. Racing Ralphs op de 29er, 't moet maar lukken zo...
bullbiker
Mountainbiker

poperinge

Post by bullbiker »

kgon me drook e ké an risgieren vo de 65(1 ste kéé :oops: )alé we goan zin wuk da t geft.
alé to morgennugent.

wukke bann zoek legn?
sean braire
Mountainbiker

Re: poperinge

Post by sean braire »

bullbiker wrote:kgon me drook e ké an risgieren vo de 65(1 ste kéé :oops: )alé we goan zin wuk da t geft.
alé to morgennugent.

wukke bann zoek legn?
Eentje met iet of wat profiel dat goed loopt. Racing Ralph of iets "kaler"
bullbiker
Mountainbiker

poperinge

Post by bullbiker »

alé danke von tip......
jootje
Mountainbiker

Re: Te doen met de regen van voorbije dag en nacht ?

Post by jootje »

rockrider wrote:Beste bikers,
iemand die een eerlijke visie heeft op de zaak.
Is het doen om morgen richting poperinge te rijden, zonder de modder rond te oren zien vliegen ?
alvast mercikes,

Steven
Ik rij hier morgen zeker de langste afstand.
Maar... Ik verwacht geen stofwolken :wink:
Vorige week de 90 in Profondeville gereden, met de nodige baggerstroken #-o
En ik ga niet klagen als het beetje natter ligt dan gewenst.
Ik rij niet graag met bike die ik niet goed onder controle heb. Dus leg ik 2 modderbanden op. Zal me op de baanstukken wel spijten, maar 't is mijn eigen keuze hé: wat maakt het nu uit als ik daardoor 15 min langer onderweg ben???
Verder ook: voor en achter spatborden opgezet. Staat wel niet volgens velen, maar dit houd me wel droog. Weer ziet er wel te doen uit, maar volgens mij zullen er ganse stukken zijn met van die waterige modderpap. Zeker op de langste afstand, want op vele stukken zal er al pak volk gepasseerd zijn vd kortere ritten & die zullen alles wel tot blubber herleid hebben.
Post Reply