Zo 14/08/2011 Opoeteren :: Oeterdal Marathon

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Nismo1980
Mountainbiker

Post by Nismo1980 »

Ook terug het bed opgezocht, we stonden klaar om 6u45 om te vertrekken, maar het was toen al vanaf 4u30 onafgebroken aan het gieten... niet normaal en vooral bijzonder jammer! Ook voor de organisatie vrees ik dat het weer een enorme spelbreker zal zijn, echt jammer!
flip de flipper
Mountainbiker

Opoeteren

Post by flip de flipper »

Nismo1980 wrote:Ook terug het bed opgezocht, we stonden klaar om 6u45 om te vertrekken, maar het was toen al vanaf 4u30 onafgebroken aan het gieten... niet normaal en vooral bijzonder jammer! Ook voor de organisatie vrees ik dat het weer een enorme spelbreker zal zijn, echt jammer!
Ben van Nieuwpoort en ging normaal gezien daar ook starten, door de regen ook in m'n bed gebleven!
Is anders een prachtige tocht, deze al 3 keer gereden, het is inderdaad jammer voor de organisatie!
rony_rabijns
Mountainbiker

Post by rony_rabijns »

De Dabbers stonden vertrekkensklaar maar zijn toch niet gestart deze morgen. De regen viel met bakken uit de lucht. :-)
En nu schijnt de zon ....
Big
Mountainbiker

Post by Big »

Nismo1980 wrote:Ook terug het bed opgezocht, we stonden klaar om 6u45 om te vertrekken, maar het was toen al vanaf 4u30 onafgebroken aan het gieten... niet normaal en vooral bijzonder jammer! Ook voor de organisatie vrees ik dat het weer een enorme spelbreker zal zijn, echt jammer!
Idd triestig .....
Geweldige zomer hebben we toch.
endorfin
Mountainbiker

Post by endorfin »

Hier boven opitter ist anders nog aant regenen.
Kameel^
Mountainbiker

Post by Kameel^ »

ben wa op de weg gaan rijden en ben daar eens gepasseerd, niet veel volk te zien, zal wel een zware domper zijn voor de organisatoren.
Toch nog een groepke zien rijden met nummerbordjes op hun stuur dus die waren toch aan een lange afstand bezig. Respect want het was echt wel énorm vettig. Ze zagen er dan ook uit als Senegalezen

Hopelijk volgend jaar beter weer want ik had er wel zin in.
Arjan1
Mountainbiker

Post by Arjan1 »

Ja, ben wel blij dat ik gisteravond laat de beslissing genomen heb om niet te gaan, maar vind het wel jammer, ik had er veel zin in om die 'terils' eens te beklimmen en zo'n zwarte dame op de top tegen te komen.. :P
Nou ja, volgend jaar dan maar. Heb ondertussen hier in Schoorl 3 rondjes gereden met stralend mooi weer..
radicalbiker
Mountainbiker
Location: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets

Post by radicalbiker »

32 liter per vierkante meter in Kleine-Brogel #-o :evil: ge zou voor minder terug in bed kruipen. :-?
patje !!!!
Mountainbiker

Post by patje !!!! »

radicalbiker wrote:32 liter per vierkante meter in Kleine-Brogel #-o :evil: ge zou voor minder terug in bed kruipen. :-?
Inderdaad , het heeft hier zeer veel geregend vannacht en voormiddag !! #-o #-o
saiko
Test team

Post by saiko »

115 km gereden

in het totaal een kleine 150 gemaakt
tot aan de eerste bevoorading met de hardtail, maar na 30km waren mijn remblokken er totaal aan.
terug naar huis gereden de fully gaan halen en de rest van het parcour gereden.
de 2.4 michelin banden op de fully waren anders ook heel handig :D

70 inschrijvingen voor de marathon (70-100 of 115) km hoorde ik aan de laatste bevoorading. daar waren op dat moment al 6 mensen geweest die de 115 bezig waren...

hopelijk volgend jaar beter weer
Post Reply