Vaste routes @ vlaamse ardennen

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
s-biker gert
Mountainbiker
Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT

Post by s-biker gert »

Heb sinds zondag pijn in de rechter borststreek, gewoon rijden gaat maar van zodra ik begin te klimmen of hobbelige stukken doe heb ik er last van.
Hopelijk gaat het zoals het gekomen is
Orkje
Mountainbiker

Post by Orkje »

'k Heb onlangs ook iets gelijkaardigs gehad. Het kan een scheurtje of een verreking zijn van de borstspier. Rijden zonder te klimmen en op asfalt zou geen probleem mogen zijn. Rustig afwachten!
sam07
Mountainbiker

Post by sam07 »

Orkje, nogmaals bedankt voor het begeleiden van deze mooie tocht.

Heb weer wat nieuwe stukken leren kennen want brakel was mij nog totaal vreemd.

Het livierenbos ga ik zeker nogmaals ontdekken maar dan met een helm op.

Aan de andere kerels, bedankt voor het gezelschap. Is altijd leuker met een groepje te rijden dan alleen. Was zeker een goeie training voor mij vooral op technisch vlak waar ik nog veel te leren heb.

@ de andere forumers, waarom rijden jullie niet eens mee. Hoe meer zielen...
MC Jo
Mountainbiker
Location: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;

Post by MC Jo »

sam07 wrote:Orkje, nogmaals bedankt voor het begeleiden van deze mooie tocht.

Heb weer wat nieuwe stukken leren kennen want brakel was mij nog totaal vreemd.

Het livierenbos ga ik zeker nogmaals ontdekken maar dan met een helm op.

Aan de andere kerels, bedankt voor het gezelschap. Is altijd leuker met een groepje te rijden dan alleen. Was zeker een goeie training voor mij vooral op technisch vlak waar ik nog veel te leren heb.

@ de andere forumers, waarom rijden jullie niet eens mee. Hoe meer zielen...
Omda gulle te vroeg vertrekt :-D
S-Biker Gino
Mountainbiker

Post by S-Biker Gino »

Er was ook nog een laatstarter hoor, ikke ben pas om 18u komen bijvoegen... Heb nog een beetje in het donker verder gedaan en met 55km op de teller thuis gekomen :wink:
Flip-poz
Mountainbiker

Post by Flip-poz »

MC Jo, Orkje & S-biker Gert, you've got mail! :wink:
Flip-poz
Mountainbiker

Post by Flip-poz »

Bij deze S-biker Gert nog eens bedanken voor het tochtje gisteren =D>

Zelden zo'n mooie rit gereden in Vlaanderen, prachtig gewoon! Zware beklimmingen gevolgd door snelle afdalingen via single tracks los door de bossen, wat damherten op de achtergrond, nice nice, schone speeltuin dat jullie hebben...

Thx!
LeonPen
Mountainbiker

Post by LeonPen »

Flip-poz wrote:Bij deze S-biker Gert nog eens bedanken voor het tochtje gisteren =D>

Zelden zo'n mooie rit gereden in Vlaanderen, prachtig gewoon! Zware beklimmingen gevolgd door snelle afdalingen via single tracks los door de bossen, wat damherten op de achtergrond, nice nice, schone speeltuin dat jullie hebben...

Thx!
ik ben van de denderstreek, hoe zwaar is het tochtje voor een beginner, tes te zeggen 0,1 % techniekbezitter

thx
s-biker gert
Mountainbiker
Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT

Post by s-biker gert »

LeonPen wrote:
Flip-poz wrote:Bij deze S-biker Gert nog eens bedanken voor het tochtje gisteren =D>

Thx!
ik ben van de denderstreek, hoe zwaar is het tochtje voor een beginner, tes te zeggen 0,1 % techniekbezitter

thx
Met wat basisconditie is dit goed te doen, van waar ben je ergens?
LeonPen
Mountainbiker

Post by LeonPen »

s-biker gert wrote:
LeonPen wrote:

Thx!

thx
Met wat basisconditie is dit goed te doen, van waar ben je ergens?
van het Meerbeekse
Post Reply