Waar is de beginperiode van MTB naartoe, toen iedereen achteraf tevreden was, praatje maakte, een pintje dronk (of iets anders) en hunkerde naar de volgende rit.
Het enige wat je nu nog hoort ( leest ) is een organisatie zoveel mogelijk afbreken.
Gelukkig dat die meer dan 1000 anderen die niet op mtb.be zitten tevreden zijn en volgende keer zeker terugkomen, waaronder ikke.
Doe zo voort mannen en vrouwen en trek je van al die negatieve kritiek niet teveel aan.
Zo 07/08/2011 Bekkevoort :: Parel van 't hageland
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Nazgul
- Mountainbiker
- Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""
De mensen die kritiek geven of beter gezegd de ganse organisatie afbreken die negeren we, niet de mensen die opbouwende kritiek geven.Astamoës wrote:Och ja, de mensen die kritiek geven met een kluitje het riet insturen; het is natuurlijk gemakkelijk om het niet te hoeven horen, lezen of weten. Het is dan ook dom en heeft iets van een struisvogel om niet op de inhoud in te gaan.
Zal ik ze eens op een rij zetten?
De dirttracks langs de snelweg/windmolens zijn voor veel bikers saai en hebben geen uitdaging tenzij voor de zeilers of kiters onder ons, het zijn kilometers zonder uitdaging en eigenlijk gewoon gelijk te stellen met verharde weg (en dan loppt het % verhard wel heel hoog op).
Correcte info mbt de inschrijvingsprijs (zowel op deze site als die "andere") lijken me een kwestie van "gebuisd of niet" voor wbt de info vooraf.
De bepijling was bijlange niet slecht, de info mbt de oppikpunten zelfs voorbeeldig, maar de pijltjes waaiden weg, plooiden dubbel (van karton?) en waren hier en daar "goed verstopt".
Andere toertochten in de omgeving tonen ontegensprekelijk aan dat een boeiender parcours wél mogelijk is.
Tot slot; "mensen die kritiek geven zomaar zeggen dat ze het beter zelf doen en aanraden om elders te gaan fietsen", vind ik zodanig aanmatigend dat ik er mottig van wordt. Het lijkt wel dat men hier vindt dat men de perfectie zelve heeft uitgevonden en wijst men naar zogenoemde "apen" in dit land voor wat er beter kan. Quod non!
Ik heb al veel slechter meegemaakt maar als je uitpakt met de titel "Parel van" is er zoiets als "Noblesse oblige".
De pijltjes zijn inderdaad door de regen en wind aangetast en daardoor op een aantal plaatsen slech zichtbaar. Hier is al een plan in de maak om onze eigen pijlen te gaan maken zoals die van vwb waardoor dit probleem opgelost geraakt.
De wegen langs de snelweg zijn door de firma's die daar aan het werk zijn omgetoverd tot "bijna" snelwegen. Kan de organisatie niet veel aan verhelpen. We kunnen enkel hopen dat deze terug naar de oude toestand komen als de werken achter de rug zijn.
Inschrijvingsgeld werd overal vermeld als 1,5 en 3€ maar dat is voor leden van fietspromo, vwb, wvb, ... . Niet leden van deze betalen 4€. zie site fietspromo Tarieven
Inschrijving: 4 euro
Marathonafstanden: min. 5 euro - max. 10 euro
Kinderen > 15 jaar: 1,5 euro
Stempelkaart Fietspromo (te koop op de Fietspromo-tochten): 3 euro
Kortingen (niet cumuleerbaar)
Houders van een stempelkaart Fietspromo: 1 euro korting
Leden VWB/WBV/Mtb.be: 1 euro korting (op vertoon lidkaart)
Dit had beter vermeld kunnen worden, ook hier is al aan gedacht na de "klachten" hierover.
Als wij net zoals de andere organisaties in de buurt dezelfde tracks gebruiken kunnen jullie weer klagen over het feit dat alle tt's over dezelfde paden rijden.
Wij vinden onszelf verre van perfect dat werd hier trouwens nergens gezegd.
Zoals je merkt staan wij wel open voor kritiek en proberen aan alle tekortkomingen te werken.
merci, ge hebt me een heel epistel bespaard, exact wat ik ervan denkAstamoës wrote:Och ja, de mensen die kritiek geven met een kluitje het riet insturen; het is natuurlijk gemakkelijk om het niet te hoeven horen, lezen of weten. Het is dan ook dom en heeft iets van een struisvogel om niet op de inhoud in te gaan.
De dirttracks langs de snelweg/windmolens zijn voor veel bikers saai en hebben geen uitdaging tenzij voor de zeilers of kiters onder ons, het zijn kilometers zonder uitdaging en eigenlijk gewoon gelijk te stellen met verharde weg (en dan loppt het % verhard wel heel hoog op).
Correcte info mbt de inschrijvingsprijs (zowel op deze site als die "andere") lijken me een kwestie van "gebuisd of niet" voor wbt de info vooraf.
De bepijling was bijlange niet slecht, de info mbt de oppikpunten zelfs voorbeeldig, maar de pijltjes waaiden weg, plooiden dubbel (van karton?) en waren hier en daar "goed verstopt".
Andere toertochten in de omgeving tonen ontegensprekelijk aan dat een boeiender parcours wél mogelijk is.
Tot slot; "mensen die kritiek geven zomaar zeggen dat ze het beter zelf doen en aanraden om elders te gaan fietsen", vind ik zodanig aanmatigend dat ik er mottig van wordt. Het lijkt wel dat men hier vindt dat men de perfectie zelve heeft uitgevonden en wijst men naar zogenoemde "apen" in dit land voor wat er beter kan. Quod non!
Ik heb al veel slechter meegemaakt maar als je uitpakt met de titel "Parel van" is er zoiets als "Noblesse oblige".
en ik heb bijna niemand kritiek op de organisatie horen geven, enkel het parcours, een groot verschil
-
cureghempiet
- Mountainbiker
Post by cureghempiet »
+1Astamoës wrote:Och ja, de mensen die kritiek geven met een kluitje het riet insturen; het is natuurlijk gemakkelijk om het niet te hoeven horen, lezen of weten. Het is dan ook dom en heeft iets van een struisvogel om niet op de inhoud in te gaan.