Want die windtex is te warm om nu te dragen, T-shirt is te koud en mijn truitje met lange mouwen is versleten
Deze vraag staat ook al lange tijd in het "Mountainbike.be Tenue" onderdeel, maar daar is nooit antwoord op gekomen...
Ik moet dus snel zijn... of leren tsjilpenJFK wrote:Het grijs van het logo zal toch geel worden hoor... (wat het enige grijs is momenteel trouwens)
Om twee redenen:
1. Het logo is nu eenmaal geel en blauw
2. We hebben al veel klachten gehoord dat de tenue niet duidelijk genoeg spreekt voor de site, m.a.w. ze valt niet op tussen al die andere blauw-grijs-zwart gekleurde tenue's.
Het zal echter geen fluoriserende tenue worden zeker niet... Low-profile maar toch duidelijk Mountainbike.be
Post by farmer/cowboy »
Farmer/cowboy ben je overtuigd dat je niet alleen bent met je mening dan start je best een poll, zoals ik in mijn vorig bericht zei. Wij blijven bij geel en blauw tenzij uit een poll blijkt dat grijs en blauw de voorkeur draagt.farmer/cowboy wrote:Ik vind het logo met geel (heb een T-shirt) toch nogal stevig afsteken zelle... Heel mooi logo op het PC scherm, maarre de tenues zo maken zie ik eigenlijk nie zitten .En als 't is om op te vallen weet ik nog wel een paar andere oplossingen![]()
![]()
.
Ik ben weer kandidaat afnemer voor een aantal tenues (dacht dat ik de gele trui![]()
![]()
al had kwestie afname) , maar als het geel in het logo komt houd ik mn volgende bestelling toch in beraad... Ik vind de bestaande versie onverbeterbaar. Kunnen we mss ook nog de oude versie naast de nieuwe bestellen dan? Ik vraag me ook af wie die kritiek levert dat ze nie genoeg opvallen, zeker mensen die ze NIET dragen???
Op 't forum niets dan lovende commentaren gelezen na de vorige leveringen, of ben ik er helemaal naast???
Grtzzz
Post by farmer/cowboy »