Hey
Iemand deze al gereden http://www.15-aout.org/
dank u
Zo 14/08/2011 Malèves-Sainte-Marie-Wastines :: 8ième Rando d
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
schellebeest
- Mountainbiker
Post by schellebeest »
Geen idee wat ik er moet van verwachten. Toch denk ik mee te rijden, is een nogal heuvelachtige streek en slechts een half uurtje rijden van Leuven.
Kan wel meevallen...
Kan wel meevallen...
-
schellebeest
- Mountainbiker
Post by schellebeest »
Niks te vinden over parcours of hoogtemeters. Wanneer ze richting Chaumont-Gistoux of Jodoigne trekken is het best pittig. Malèves Saint Marie is maar een vlakke bedoening. Het is de 8ste rit die deze club inricht, zullen ze wel wat ervaring opgedaan hebben he
.
Met de regen die ze vannacht geven zal't waarschijnlijk wel véttig worden. Ik ga in elk geval.
Met de regen die ze vannacht geven zal't waarschijnlijk wel véttig worden. Ik ga in elk geval.
-
schellebeest
- Mountainbiker
Post by schellebeest »
Amai, wa was da
. Baggeren, dreken, zwalpen, zwemmen... Zelden op zo'n nat en modderig parcours gereden. Jammer voor de organisatie, er zaten écht wel mooie stukken in. Vooral de 45km was de moeite. Volgend jaar terug, hopelijk in iets drogere omstandigheden 
-
De Chrisse
- Mountainbiker
Post by De Chrisse »
Het was inderdaad nogal vettig vandaag. Amai
Maar toch een pluim voor de organisatie. Goede bepijling, leuke tocht en passages (had prachtig geweest had de zon van de partij geweest), 2 x bevoorraading
In begin nagal plat maar dan vanaf splitsing 45km werd het golvend.
Voor de statistieken: 44km en ~450 hoogtemeters
Maar toch een pluim voor de organisatie. Goede bepijling, leuke tocht en passages (had prachtig geweest had de zon van de partij geweest), 2 x bevoorraading
In begin nagal plat maar dan vanaf splitsing 45km werd het golvend.
Voor de statistieken: 44km en ~450 hoogtemeters