Zo 07/08/2011 Francorchamps :: 12ème Rando VTT du Plateau Fa
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Jokke
- Mountainbiker
- Location: Klein Attitude Race SS + Spark LTD 2011 & Spark SL 2016
Samen met Lowie en 7 anderen de XL-versie gereden en een aantal uren pure MTB-fun gehad (teveel volgens mijn madam
).
Wel erg technisch en heb meerdere keren voet aan de grond moeten zetten.
Ik was net als Berggeitje erg verrast dat er zo'n technische passages in de 'gewone' TT zaten. Als je hier een eerste Ardennenritje kwam doen, dan had je het geweten.
@ Lowie : nen dikke mercie voor het gidsen
@ de rest van de bende : mercie voor de compagnie
Wel erg technisch en heb meerdere keren voet aan de grond moeten zetten.
Ik was net als Berggeitje erg verrast dat er zo'n technische passages in de 'gewone' TT zaten. Als je hier een eerste Ardennenritje kwam doen, dan had je het geweten.
@ Lowie : nen dikke mercie voor het gidsen
@ de rest van de bende : mercie voor de compagnie
-
rock racing
- Mountainbiker
Post by rock racing »
Hey, mannen van de xl , laat bij deze ook even weten dat ik me super geamuseerd heb (nog altijd aant na genieten)
, zeer toffe groep en allemaal met de nodige technische ervaring die je wel nodig hebt voor de xl met onze vriend Lowie.
@lowie: was gewoon super !!!
@iedereen: als jullie ooit in de buurt van maasmechelen zijn , kom dan maar eens een pizzaatje of pasta eten, altijd welkom en je krijgt er super benen van.

@lowie: was gewoon super !!!
@iedereen: als jullie ooit in de buurt van maasmechelen zijn , kom dan maar eens een pizzaatje of pasta eten, altijd welkom en je krijgt er super benen van.