ik dacht dat bij die mavics verlies via een spaak onmogelijk wasfrog wrote:een tubless die verliest langs de spaak of spaken is verlies tussen het ventiel en de velg (aan het rubber van het ventiel en de binnenzijde van de velg ) niet de o ring
probleem met tubeless band
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- nothing 's impossible
- Mountainbiker
Post by nothing 's impossible »
Ga terug naar de verkoper, laat hem het oplossen
anders kan je steeds eens met latex proberen je probleem op te lossen, maar voor een nieuwe band/wiel zou het niet mogen hé.
anders kan je steeds eens met latex proberen je probleem op te lossen, maar voor een nieuwe band/wiel zou het niet mogen hé.
- MaC'Red
- Mountainbiker
da is hetgene ik vrijdag ga doen zie, hen laten den band opsteken en eens HEEL GOED kijken ofwel toch mss overgaan naar UST of mss NO Tubes maar da moet ik nog es uitpluizen.nothing 's impossible wrote:Ga terug naar de verkoper, laat hem het oplossen![]()
Gizmo
- scott racer
- Mountainbiker
Post by scott racer »
Gizmo wrote:da is hetgene ik vrijdag ga doen zie, hen laten den band opsteken en eens HEEL GOED kijken ofwel toch mss overgaan naar UST of mss NO Tubes maar da moet ik nog es uitpluizen.nothing 's impossible wrote:Ga terug naar de verkoper, laat hem het oplossen![]()
Gizmo
- scott racer
- Mountainbiker
Post by scott racer »
Gizmo wrote:dat is inderdaad zo ja Scott Racermaar toch neem ik die optie in gedachten hoor en de banden die ik nu op de crosslands heb staan woreden niet slecht he en kunnen mss nog belanden op mijn mudbike.
Gizmo
- MaC'Red
- Mountainbiker
de banden die ik nu heb zijn Hutchinson Spider air light en zijn GEEN ust's zenne nu dus inderdaad met binnenbanden nog en volgens hutchinson perfect voor mavic velgenscott racer wrote:Gizmo wrote:dat is inderdaad zo ja Scott Racermaar toch neem ik die optie in gedachten hoor en de banden die ik nu op de crosslands heb staan woreden niet slecht he en kunnen mss nog belanden op mijn mudbike.
Gizmooeps,ik dacht even dat je met binnenbanden bezig was.
Gizmo
- nothing 's impossible
- Mountainbiker
Post by nothing 's impossible »
How how how,
Ik denk dat er hier misverstanden aan het ontstaan zijn.
splasch is toch niet plots gizmo geworden hé??
Gizmo, als ge met biba rijdt en ge verliest lucht dan is uw biba lek, gewoon plakken.
een ander probleem is dat niet elke klassieke buitenband even vlot in de velg valt.
Een gewone band op een ust velg zal nooit 100% dicht zijn, dan heb je latex nodig.
Gizmo, als ge met biba rijdt en ge verliest lucht dan is uw biba lek, gewoon plakken.
een ander probleem is dat niet elke klassieke buitenband even vlot in de velg valt.
Een gewone band op een ust velg zal nooit 100% dicht zijn, dan heb je latex nodig.
- MaC'Red
- Mountainbiker
hier is inderdaad een misverstand ja, ik ben gizmo en steeds gizmo geweest en ik verlies geen druk, ik krijg enkel mijne spider niet goed op de velg langs 1 zijde en die crosslands zijn geschikt voor zowel UST en de gewonde opvouwbare buitenbanden ( da weet ik uit ervaring nu ).nothing 's impossible wrote:How how how,
Gizmo