We danken de talrijk opgekomen bikers en biksters (1127).
We wisten dat het dit jaar een probleem ging worden met alle wegenwerken en de werf van het windturbinepark langs de autostrade.
Om het parcours aan te passen zijn natuurlijk ook weer de nodige "nieuwe" goedkeuringen nodig, het is allemaal niet zo simpel als sommigen hier denken, maar er wordt aan gewerkt.
De logistiek moet uiteraard ook nog altijd te doen zijn met een clubje van 18 personen.
De nuttige commentaren nemen we zéker mee naar volgend jaar, andere laten we links liggen aangezien deze van mensen komen die waarschijnlijk altijd op alles commentaar hebben en waar je dus toch nooit iets goed voor kan doen.
Van zodra de foto's te verkrijgen zijn, komt de link hier te staan.
Zo 07/08/2011 Bekkevoort :: Parel van 't hageland
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Speedworks
- Mountainbiker
Post by Speedworks »
Heb de 48 km gedaan en na een maand stilzitten was dat best 'pittig' :)
De TT was goed in orde alhoewel dat ik vond dat regio Halen er best nog wat 'verborgen' tracks hadden gebruikt kunnen worden.
Geen verwijt, ik woon er vlakbij, dus als ik voor volgend jaar tips kan geven, graag
De TT was goed in orde alhoewel dat ik vond dat regio Halen er best nog wat 'verborgen' tracks hadden gebruikt kunnen worden.
Geen verwijt, ik woon er vlakbij, dus als ik voor volgend jaar tips kan geven, graag
- klane shortwood
- Mountainbiker
Post by klane shortwood »
heb vorig jaar dien toer gerede omdat er nogal over gestoefd werd, ook hier opt forum. vond het toen ook ne triestige toer, karrespoor van begin tot einde, gistere dus naar Lille geweest om 80 km te bollen. das daar nogal wa anders. zeker 20 km singletrack onder m'n wiele gehad daar. mij zien ze nimeer daar in bekkevoort, die manne kieze gewoon voor de makkelijkste/snelste manier om hunnen toer uit te pijlen.
- Serge R
- Mountainbiker
- Location: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch
Tips? Maar kan je daar ook een vergunning/toelating van de gemeente voor krijgen, dream on!Speedworks wrote:De TT was goed in orde alhoewel dat ik vond dat regio Halen er best nog wat 'verborgen' tracks hadden gebruikt kunnen worden.
Het is zoals .:bert:. komt te zeggen dat het echt niet zo simpel is om een Ttje in elkaar te flansen en zeker niet als je als organiserende club op langere termijn wilt werken,
Ik heb mij althans goed geamuseerd maar ik wist dan ook op voorhand dat we het Amazonewoud niet gingen doorkruisen, voordien een beetje opzoekingswerk betreffende de streek, vorige edities en commentaren napluizen is een kleine moeite en daar is deze site dan een geweldige bron voor.
Lille ligt dan weer in mijn achtertuin, ben dus een fervent singletrackrijder, maar gisteren toch naar Bekkevoort afgezakt omwille van het heuvelachtige karakter... Ik wist dat de streek maar schaars bebost is en dat ik mijn geliefde ST's ging moeten missen, maar toch erg veel plezier en voldoening gehaald uit de 65 kmklane shortwood wrote:heb vorig jaar dien toer gerede omdat er nogal over gestoefd werd, ook hier opt forum. vond het toen ook ne triestige toer, karrespoor van begin tot einde, gistere dus naar Lille geweest om 80 km te bollen. das daar nogal wa anders. zeker 20 km singletrack onder m'n wiele gehad daar. mij zien ze nimeer daar in bekkevoort, die manne kieze gewoon voor de makkelijkste/snelste manier om hunnen toer uit te pijlen.
- peter-bastanie
- Mountainbiker