Futurum shop

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Phille81
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Comp (2012) + Cube Reaction GTC Team (2011) + Ridley Compact (baanslet)

Post by Phille81 »

BramDR wrote:het zit bij mij ook in de afleverroute
Voor zover ik weet, zit uw pakje dan in de laatste fase, dus eigenlijk in de bestelwagen richting uw thuis.
Hoe laat uw pakje arriveert, is moeilijk te voorspellen.
Dit hangt af van de route en de andere plaatsen waar de chauffeur op die dag moet zijn.
Als ge chance hebt, ligt ge in 't begin van zijn route maar met een beetje pech zijt ge de laatste op zijn rit en arriveert uw pakje pas om 18u ofzo...
NHke
Mountainbiker

Post by NHke »

Phille81 wrote:
Voor zover ik weet, zit uw pakje dan in de laatste fase, dus eigenlijk in de bestelwagen richting uw thuis.
Dit hangt af van de route en de andere plaatsen waar de chauffeur op die dag moet zijn.
Als ge chance hebt, ligt ge in 't begin van zijn route maar met een beetje pech zijt ge de laatste op zijn rit en arriveert uw pakje pas om 18u ofzo...
Of zoals bij mij, dan zit het 4 dagen in afleverroutte.. #-o
Phille81
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Comp (2012) + Cube Reaction GTC Team (2011) + Ridley Compact (baanslet)

Post by Phille81 »

NHke wrote:
Phille81 wrote:
Of zoals bij mij, dan zit het 4 dagen in afleverroutte.. #-o
Da's wel heel lang... dan is de chauffeur serieus verkeerd gereden :lol:
Stancke
Mountainbiker

Post by Stancke »

Hier altijd al tevreden geweest van Futurumshop... Ook aftersales perfect in orde!
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

Vorig jaar iets daar besteld, betaald maar 't was opeens uit stock...geld terug gekregen (wel even wachten). De banken hebben graag hun geld snel, maar om de "machine" in achteruit te zetten, het duurt soms wat. Van Futurumshop dus geen klacht. Het probleem zit soms: je ziet "wat" in de aanbidding, en het zou wel de laatste stuk zijn, en plots besteld iemand 1 " vroeger hetgeen je zelf heb besteld, en je heb prijs.
amon
Mountainbiker

Post by amon »

zaterdagavond 2000 hrs 2 furious fred USTs besteld, deze morgen geleverd =D>
koenvools
Mountainbiker

Post by koenvools »

Ik heb ook al veel besteld bij futurumshop, en alles was steeds snel en verzorgd geleverd: een dikke aanrader dus! =D>
Dacuba
Mountainbiker

Post by Dacuba »

Gisteren 1ste keer besteld, vanmorgen reeds verzendsbevestiging gekregen, en dat op en feestdag #-o :lol: :-D
Gravity Blues
Mountainbiker

Post by Gravity Blues »

Ik heb een levering niet aangekregen (vermits ze deze niet aangetekend verzonden hadden, en de post heeft hem kwijtgespeeld). Het gaat wel maar om vijf euro, maar zijn zij niet verplicht om te zorgen dat die alsnog arriveert bij mij? Ze doen alleszins geen aanstalten daarvoor :evil:
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Gravity Blues wrote:Ik heb een levering niet aangekregen (vermits ze deze niet aangetekend verzonden hadden, en de post heeft hem kwijtgespeeld). Het gaat wel maar om vijf euro, maar zijn zij niet verplicht om te zorgen dat die alsnog arriveert bij mij? Ze doen alleszins geen aanstalten daarvoor :evil:
Futurumshop levert toch niet met de Post....

Hier hebben ze telkens geleverd met TNT en dan is volgens mij TNT verantwoordelijk voor de zending.
Post Reply