Helaas mocht onze top-niterider vanavond niet mee!! Daags voordien te lang blijven hangen te Kalken
Zestien NTT's gereden sedert nieuwjaar, dit was één van de spectaculairste.
Verdorie iets gemistOffshore wrote:Deze zaterdagse NTT reed over exact hetzelfde parkeors als de zondagse dagtocht. Op de technische passagesongetwijfeld een zwaar karwei als je niet van fatsoenlijke verlichting bent voorzien. De buurt van Tellin, Redu en Daverdisse : veel bossen, de Lesse, de max...
Helaas mocht onze top-niterider vanavond niet mee!! Daags voordien te lang blijven hangen te Kalken?
Zestien NTT's gereden sedert nieuwjaar, dit was één van de spectaculairste.
En dan heb je de après te Maissin ook nog gemist : een ouderwetse fuif met plaatselijke schonen in alle maten en gewichten (en leeftijden).patje2 wrote:Verdorie iets gemistOffshore wrote:Deze zaterdagse NTT reed over exact hetzelfde parkeors als de zondagse dagtocht. Op de technische passagesongetwijfeld een zwaar karwei als je niet van fatsoenlijke verlichting bent voorzien. De buurt van Tellin, Redu en Daverdisse : veel bossen, de Lesse, de max...
Helaas mocht onze top-niterider vanavond niet mee!! Daags voordien te lang blijven hangen te Kalken?
Zestien NTT's gereden sedert nieuwjaar, dit was één van de spectaculairste.alle nu heb je er eene kunnen inhalen
mijn teller staat nu nog maar op 20 ntt. En ik zou niet durven blijven plakken op ne apre
, ben met het vrouwtje naar de braderij hier in het dorp geweest. Moet de kerk een beetje in het midden zien te houden.
Heb het ook gezien dat jij een VIP behandeling kreeg in de tweede bevoorading hebben die dames je wel bijna van de fiets moeten trekken. En ze hadden wel voor alle zekerheid de zwemvijver al opgeborgen zo dat je met geen nat pak aan den toog moest hangenOffshore wrote:@ Patje : wat vond je dit jaar van Kalken ? Voor mij was het alleszins de eerste keer in mijn "carrière" dat men op me wachtte aan beide bevoorradingen vooraleer het boeltje op te ruimen. En bovendien waren het knappe, vriendelijke dames !
Het is ook de eerste keer dat ik bij een café-doortocht (de Beize) een trappist aangeboden krijg van het verzameld clubbestuur!
Offshore wrote:@Patje
Heb Herfelingen gemist wegens weekje VTT in de Auvergne. Hoe was het daar ? Goeie training voor Vlezenbeek ?
Post by wortelstoemper »
Deze is helaas geen nachttocht,zie link..Atzerath wrote:15/8 NTT in bouillon??klopt dat want de 15de is een maandag, en 't is mss wel congé dan ma Dinsdag is 't terug werkendag voor de meesten...